Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. március 11., hétfő

Diabetológia

Ma egész nap úton voltam. Kezdtem a Jámos kórház diabetológiai osztályán, ahol közölték velem, hogy semmi közöm sincs a cukorhoz, de ha már beutaltak, akkor felvesznek. Határeset vagyok, ez tény. Nem kell diétáznom, de nem ihatok cukros italokat( eddig sem tettem) és tejet sem( eddig sem ittam). A kávémba cukormentes tejszínt tehetek( eddig is azt tettem). Ettől függetlenül, holnap mehetek vérvételre( nem cukorterhelésre, szerencsére). Heti kétszer ellenőriznem kell a cukromat otthon 2 héten keresztül, majd vissza kell mennem kontrollra. Dr. Polyák Annamária főorvosnőhöz kerültem. Nagyon kedves volt, ami állami szférában számomra szokatlan.  A konzultáció végén átküldött a szomszéd szobába kölcsön vércukormérőért. Kiderült, hogy most nem tudnak kölcsönadni, meg kell vennem. Hát nagyon örültem. Ahhoz képest, hogy semmi bajom, elég sok mindent kell tennem az elkövetkezendő időszakban.
Ezután átsétáltam a dokimhoz a nőgyógyászatra. A méhszájam, a sok takarítás ellenére, szerencsére zárt maradt. A babám 1 kilós már :)
Meglátogattuk a szülőszobát is! Olyan jó volt! Nagyon szép, olyan mint a képeken. Tetszik, hogy rózsaszín vagy kék színek dominálnak bennük. Vajúdásra még sarokkád is rendelkezésre áll.
Alig várom a szülést és még mindig nem félek. A baba továbbra is irányban van, remélem így is marad szülésig. Természetes úton szeretnék szülni :)

Hazafelé beugrottam az okmányirodába az ügyfélkapu miatt, de ha már ott voltam, felsétáltam az anyakönyvvezetőhöz is. Kiderült, hogy már 3 éve nem kell a szüléshez friss házassági anyakönyvi kivonat.  Elég a régi is. Sok kórház még mindig nem tudja ezt és kéri a 100 napnál nem régebbit.

Tegnap a Kikában 15% volt a bébiosztályon. Megrendeltük a gyönyörű Zöllner Sweet Dreams járókabetétet a hozzáillő pelenkázófeltéttel és ágyneművel.  Két szintes a házunk, a babaszoba az emeleten lesz, de napközben lent fogunk tartózkodni. Emiatt a nappalit is alkalmassá kell tennünk a pelenkázáshoz és az altatáshoz. Sötétbarna és fehér bútoraink vannak, így ezek az kelengyék gyönyörűen fognak benne mutatni. A járókánk természetesen sötétbarna lesz, mint a többi bútor, nem olyan mint ezen a képen.


 









Kb. 4 hét múlva lesznek meg. Németországból kell megrendelni, Magyarországon sajnos nem tartanak ilyen szetteket, pedig nálam nagyon fontos az, hogy egymáshoz passzoljanak a dolgok.
Nagyon várom már!



10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi. Megnéztem az oldalt. Jóval olcsóbban vetted. Érdekes, hogy a tiednek a Philippo Kids a gyártója, nem a Zöllner.

      Törlés
    2. jaja, anno én is néztem, hogy van ez, de nem jöttem rá.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszamenőleg írom a blogomat :)

      Törlés
    2. még mindig nem fogtam fel, hogy azt hogy tudod:)

      Törlés
    3. Úgy, hogy a fórumra ( júniusi babavárok) beírtam annak idején az akkor történő dolgokat, gondolatokat. Kimásoltam a hozzászólásaimat és kicsit átszerkesztve írtam/ írom be ide őket. Szerencsére vissza lehet dátumozni a bejegyzéseket :)

      Törlés