Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. november 20., szerda

Új mellszívó

Elromlott a használtan vásárolt elektromos Avent fejőgépem, de szerencsére volt még rá garancia. Két hét kézi fejés után tegnap végre megkaptam a legújabb elektromos Aventet. Sokkal jobb, mint a régi, stimulál, állítható a szívóereje. A Brendonban lehetett átvenni az újat úgy, hogy a régi gép árát vették figyelembe, ami 30.000 forint volt. A mellszívó akciós volt, így 4000 forintot levásárolhattam. Már régóta nézegettem Balázsnak a Fisher Price tanuló zongorát amihez most 2700 ft ráfizetéssel jutottam hozzá, mivel még az FP-k is 20%-al olcsóbb voltak. Nagyon jól jártunk a hasznátan 17000-rt vett géppel :)

Egyébként szokás szerint úszok mindennel most is. Mikor leszek már végre unatkozó kismama, aki nem tudja, mit kezdjen magával?

Csütörtökön megyünk Kerekítőre, nagyon kiváncsi vagyok hogy fog Balázsnak tetszeni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése