Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. szeptember 17., szerda

16 hónapos

Továbbra is fénysebességgel repül az idő...Kisbabámból egy igazi rosszcsont totyogó lett :) Állítólag ugyanolyan élénk mint a nagyapja volt kiskorában. Imádják is egymást :) Balázs lelkesen utánozza, legutóbb például amikor meglátta, hogy apukám hátratett kézzel sétálgat, azonnal elkezdte követni és azóta is csinálja, pedig nem találkoztak egy ideje.
Csöppet sem bánom, hogy Balázs ilyen, sosem szerettem volna olyan gyereket, aki leül és elvan a játékaival, de tényleg nem könnyű így. Előző posztomban írtam arról, hogy mennyit panaszkodnak a kisgyerekesek. Hát én sem vagyok különb, habár ez nálam inkább magyarázat arra, hogy miért nem érek rá mondjuk embereket felhívni. Nem könnyű reggeltől estig kettesben lenni egy örökmozgóval, aki miközben én főzni próbálok, százszor felmászik a dohányzóasztalra hogy dübörögve táncolhasson rajta vagy a laptopot püfölje, a fotelon egyensúlyoz, hogy elérjen valami számára érdekes tárgyat- általában krémet, amit magára tud egy másodperc alatt kenni. A jobbik eset az, amikor kipakol egy szekrényt, mert akkor nyugodtan befejezhetem amit elkezdtem.
Ez történt amikor egyszer a hálószobában takarítottam és Balázst az előszobában hagytam:




Szóval nem is volt olyan nagy hülyeség régen a több generációs együttlakás, mindig volt valaki, aki rá tudott nézni a gyerekre...De a nehézségek ellenére is szeretnénk még vagy két ilyen cuki rosszcsontot :) És nem adjuk fel, valamilyen módon össze fogjuk hozni! A borús idő sajnos nagyon kicsinált, de sebaj, néha magamat is sajnálni kell ;)

Manókám súlya nem sokat változhatott az elmúlt hónapban, mivel nagyon kínozza a 16. foga. Sehogy sem akar kibújni...Alig eszik és az alvással is gondok vannak 3 napja. Várom, hogy túl legyünk már ezen. Tegnap folyt az orra és tüsszögött. Azt hittem, megfázott, de mára elmúlt, tehát a foga okozhatta. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ilyen gyorsan átmennek rajta a betegségek.

A nappali alvása továbbra is másfél óráig tart. Ha ennél többet alszik, akkor este vagyunk bajban. Pár napja viszont nem megy az esti altatás, most is köztünk van. Nem bánom, néha beköltözhet az ágyunkba:)

Kapott már tehéntejet insztant kakaóval és nem lett baja.
Szeptembertől járunk a Kerekítő Bábos torna. Nagyon élvezi a foglalkozásokat és imádja a gyerekeket. Nem játszik velük, általában figyeli őket, de tudtom szerint, ez ebben a korban ez a normális. Bárhol vagyunk és nála kicsivel nagyobb gyereket lát, lelkesen figyel és még a sorban állás alatt is csendben elvan :) Kell neki a kistesó, nincs mese :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése