Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 13., szombat

Újra itthon. Túl két ultrahanagon

Tegnap kiengedtek minket a János kórházból. Valójában Balázs állapota már csütörtökön kifogástalan volt, tudott enni, inni de a biztonság kedvéért bent tartottak még minket. Sajnos most kicsit elkezdett köhögni, de ez legyen a legnagyobb bajunk...
Teljes mértékben meg vagyunk elégedve a kórházzal és ez nem az első alkalom, hogy ezt tapasztaljuk. Én nem értem sokan miért szidják!  A gyermekosztályhoz már másodjára van szerencsénk. Most egy olyan szobát kaptunk, amihez volt fürdőszoba( karantén miatt nem mehettünk ki) és mint ahogy már írtam, mindenhol volt jól működő WI-FI és TV, illetve a gyerekkel lehetett egy ágyban aludni, nem úgy mint más kórházakban. Az ételek egyszerűek voltak, mennyiségük kevés volt, de legalább nem voltak ízetlenek és ami a leges-legfontosabb az, hogy a személyzet profi, kedves és segítőkész. Még az Agolutin injekciót is beadták nekem a nővérkék. Bírom azt, hogy nem szólnak a látogatók miatt, szinte bármikor bejöhetett a férjem.

Tesóúgyben sajnos nincsenek jó híreim. Csütörtökön volt az első ultrahang( 5+3 hét), de a petezsák csak sejthető volt. Mivel bent feküdtem a gyerekkel a kórházba, Tanár úr megnézett pénteken a szuper felbontású gépével is, de sajnos nem látott sokkal többet. Hosszas kutakodás után talált valami 5 mm-es dolgot, de nem tudta egyértelműen rámondani, hogy az petezsák....Csak azt az egyet nem értem, hogy miért feszül még a hasam és miért vagyok érzékeny a szagokra, ha egyszer nem fejlődik bennem semmi. A nyári terhességemnél a szagokra sem voltam érzékeny. Más tünetem nincs, de nem is lehet, mivel a szteroid elnyomja őket, mint ahogy külföldi fórumokról megtudtam. A méhen kívülit szerencsére ki tudta zárni.
Hétfőn munka előtt elugrom egy vérvételre, utána meg ultrahangra. Jól elfogok késni...Nem elég, hogy a gyerek miatt hiányoztam, most még a műterhességem miatt is kénytelen leszek...Annyira de annyira elegem van! Én szeretem jól csinálni a munkámat, ha már egyszer elvállaltam és nagyon bosszant hogy képtelen vagyok rá. Ráadásul ismét a nagy semmire pazarlom az energiáimat...

7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jobban van Balázs, meg hogy kint vagytok a kórházból!
    Ultrahang: ilyen korán már kellett volna látni többet? Csak azért kérdezem, mert sokszor 6-7 hét között sem tudnak nagyon extra következtetéseket levonni a méretekből, én azért még nagyon drukkolok!
    Hasfeszülés: nem tudom, de nekem minden biokémiai terhességemnél ez volt a fő jel, innen tudtam, hogy terhes vagyok. Nekem ilyenkor már legalább duplájara nő a hasam, soha máskor nincs ilyen. Sőt a múlt ciklusban már 7-12. DPO-n annyira durva volt, hogy szinte 90%-ban biztos voltam, hogy pozitívat fogok tesztelni. (Eszembe is jutottál, hogy milyen vicces lenne, ha együtt terhesednénk:)) Ilyen korán még sosem voltak ilyen erős tüneteim. Volt egy nap mikor olyan hányingerem volt, hogy enni sem tudtam semmit. Sajnos a 13. DPO-ra mintha mindent elvágtak volna, úgy múlt el egyik napról a másikra. Mindenesetre én ezt annak tudom be, hogy nálunk olyan erős harc, hormonháború megy odabent azért, hogy menjen vagy maradjon az embrió, hogy sokszor sokkal erősebb tüneteket produkálunk, mint átlagban mások. Persze ez csak az én laikus elméletem. Bízom benne, hogy nálad most végre győz az embrió, a terhesség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, pinkman voltam.

      Törlés
    2. De jó lenne együtt babásodni!! Nem kizárt, h terhes voltál, csak szokás szerint biokémiai lehetett. Borzalmas ez így!!! Mi a franc van velünk?
      Neked amúgy eltűnik utána a hasad? Nekem sajnos a nyári terhesség óta nem csökkent le sehogy sem..Nem tudom mi lesz így, nincs már az a felső, amivel takarni lehetne.
      Sajnos ezek az uh gépek nagyon profik, nem olyanok mint az SZTK-ban...

      Törlés
    3. Alapvetően eltűnik (de tudod, én azért nem jutok olyan messzire ezekkel a terhességekkel...), mint egy kis lufi leereszt és csak az alaphasam marad, ami amúgy nekem az előző lombik után nőtt ki, és én meg azt nem tudom sehogy sem eltüntetni, pedig több mint 1 éve volt...

      Törlés
  2. Sajnalom es tenyleg nem ertem en sem :-( Beigazolodott, hogy az egyeni hcg-szintek semmit nem jelentenek egyaltalan, ami egyreszt tok jo, masreszt meg... grrr

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon korai volt az 5+3 az ultrahangra (nekem 6+3-on volt az első, úgy emlékszem), még ne add fel kérlek! Örülök, hogy Balázs jobban van és már otthon vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a drukkokat! Én lennék a legboldogabb, ha egyszer csalnának a megérzéseim...

    VálaszTörlés