Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. január 1., szerda

2013: Mindent hálásan köszönök :)

Nagyon jól sikerült az elmúlt év, pedig benne van a 13-as szám. Nekem úgy tűnik, szerencsét hozott.
Hálás vagyok, hogy a sok "nehézség" ellenére, ki tudtam Balázst hordani, majd ép és egészséges újszülöttként májusban, a kedvenc hónapomban, a kedvenc évszakomban világra hoztam :)
Hálás vagyok, hogy természetes úton született és csodálatos élményként élhettem meg ezt az eseményt.
Hálás vagyok, hogy ilyen szép, szabályos, édes, aranyos Kisfiú boldogítja mindennapjaimat.

Na de itt az új év, nekem pedig új terveim vannak. Kistesót szeretnénk Balázsnak. Persze, elég, ha ebben az évben megfogan, a szülés még túl korai lenne. Egyelőre Balázs élvezze csak ki a szülei rajongását, törődését. Nem akarom, hogy egy túl hamar érkező kistestvér törje össze kicsi lelkét. Legszívesebben három évet várnék, de már sajnos nem tehetem. 35 éves vagyok és nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust. Ráadásul ki tudja, hány évet kell az új csodára várni. Így tavasszal belevágunk...

Először is, természetes úton, ágyban, párnák között próbálkozunk. A nőgyógyászommal azt beszéltük, hogy első körben kipróbálunk pár homeopátiás szert.
Amennyiben nem fogan meg így a kistesó, ősszel visszatérünk a BMC-be. Ettől kicsit félek, mert nem igazán szeretnénk ikreket, túl nagy kihívás lenne. Persze, nem fogom azt kérni, hogy a biztonság kedvéért csak egy babát ültessenek be...

A BMC-re remélhetőleg nem lesz szükség, így reméljük szerencsések leszünk újból.

Na de ahhoz, hogy természetes úton foganjon, elég sok mindent kell/ lehet tenni.

Íme az én tervem:

1) Vitaminok nagy dózisban. 
Én eddig is szedtem az anyatej miatt, de a férjem most kezdi újra. Össze kell ismét szednem, hogy miket érdemes bevenni a fogantatás érdekében. Valahol van egy listám, elő kell keresnem. Mindenesetre már felírattam a 3000 NE-s D3-at, mert receptre jóval olcsóbb. Ezen kívül, ki fogom bontani az Amerikából rendelt Q10-emet is, mert Konc tanár úr szerint, ezzel lehet az AMH-t feltúrbozni. Nekem 2012-ben a mesterséges kezelések elkezdése előtt is csak 1,4 volt, így van mit javítani, mert azóta csak romolhatott ez az érték.
A Lehel piacon a Kóos méhészettől ismét veszünk méhpempőt. Ezen kívül szedünk majd szelént, E vitamint, folsavat, C vitamint, cinket, A többit elő kell keresnem, mert nem emlékszem. A DM-ben szoktam ezeket megvenni, ott a legolcsóbbak.

2) Testmozgás és fogyókúra
Step padot kaptam Karácsonyra, így hamarosan elkezdek tornázni. Ezzel párhuzamosan, a Kriston féle intimtornát is előveszem, mert nem akarom, hogy a második gyerekkel szétmenjek odalent. Most ez az újabb parám.
A fogyókúra nem lehet drasztikus, mert tönkre vághatja a hormonháztartásomat. Ez most nem hiányozna, így a terhességem alatt megtanult IR diétát fogom fogyási céllal alkalmazni. Szerintem 160 CH-ra lövöm be. A várandóság alatt 180 CH-sat kellett csinálnom. Nem esett nehezemre és nem is híztam 8 kilónál többet. Ez a szülés után pár nappal le is ment, de ennek ellenére, teljesen elasszonyosodtam, szóval van mit fogyni és mit letornázni. Az amúgy is széles csípőm, például, még szélesebb lett...

3) Bárányhímlő elleni védőoltás: várandós voltam, amikor egyik vérvételen kiderült, hogy nem voltam még hímlős. Még egyszer nem szeretnék rettegni a terhességem alatt, hogy jaj, nehogy elkapjam valakitől, főleg így, hogy Balázzsal egyre többet fogunk kisgyerekek közé járni. Így a héten megkapom az első oltást, pár héttel később meg a másodikat. Az oltások után várni kell legalább egy hónapot a teherbe eséssel.

4) Ciklusmonitorizálás a Fertility Friend segítségével: már elkezdtem mérni a reggeli hőmet. Balázs mellett nem mindig sikerül egyből ébredés után, mert általában ő ébreszt és rohanok be hozzá. Reméljük nagyjából hiteles lesz így is. Kíváncsi vagyok, hogy most hanyadik ciklusom lesz sikeres, mert annak idején az 58. végződött terhességgel.

Szóval, BUÉK 2014!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése