Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. szeptember 10., szerda

Pajzsmirigy ultrahang

Nagy nehezen találtam egy jó endokrinológust, aki a kedvenc kórházamban dolgozik. A magánrendelésre október 17-re kaptam időpontot, de az asszisztensnője kérte, hogy addig is csináltassak egy pajzsmirigy ultrahangot. Hozzátette, hogy addig lehetőleg ne essek teherbe, mert elvetélhetek..Mondjuk ez a része nem érdekel, rajta vagyunk a témán, tehát ha összejött, akkor meg is marad, nem fogok elvetélni és kész!!!
Mára sikerült időpontot kapnom fizetős uh-ra a Szent Kristóf rendelőbe. Csak 4000 forint volt és egy olyan doktornő csinálta, aki magánintézményben is dolgozik, szóval szerintem felesleges lett volna tizenezreket fizetni máshol, amikor államiban is lehet várakozás nélkül, jóval olcsóbban...
A leletemet nem tudom értelmezni, sajnos csak októberben fog kiderülni az orvosnál hogy mi a konkrét probléma. A szonográfus azt mondta, szerinte nem Hashimito, mert akkor nem így nézne ki a pajzsmirigyem, erről bővebb infót a biopszia adhat. Szerinte teherbe eshetek ilyen pajzsmiriggyel. Kérdezte, hogy szülés előtt néztek-e Anti-Tpo-t. Mondtam, hogy igen, de nem mentem el az eredményért annak idején. Múlt héten rákérdeztem a Centrumlabnál, de sajnos csak egy évre visszamenőleg vannak meg az eredmények.

Nem nagyon írnak erről az interneten, annyit sikerül kiderítenem hogy ez egy enyhe gyulladás. Szóval, jól tettem, hogy abbahagytam a jódot.. Szedem rá a szelént, cinket, rezet és e-vitamint, mert ezek segítik egymás felszívódását.

Itt a leletem, ha esetleg valaki ért hozzá, örülnék, ha megírná a véleményét:



4 megjegyzés:

  1. Szia Andi, nekem a pajzsmirigy leletemen az szerepel, hogy "mindkét lebenyen számtalan 1-2 mm-es elmosódott szélű echoszegény képlet található (ezek a sejtelhalások). Diagnózis: autoimmun thyreoditis." Neked ez nem szerepel benne, így valószínű csak akutan gyulladt a pajzsmirigyed. Erre biztos kapsz valamit majd az endokrinológus dokitól. Az jó, hogy a jódot abbahagytad, mert az csak olaj a gyulladásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Vica! Végre valami jó hír, nagyon eluralkodott rajtam ma a depi. Sajnálom viszont, hogy neked ez van! Olvastam nálad, hogy nemrég derült ki a Hashimito és nagyon bízom benne, hogy most hogy már kezelik a pajzsodat, hamarosan bebasádosz :) Már nagyon megérdemlitek :)

      Törlés
    2. Hát Andi, az nemrég az már majdnem egy éve. Tavaly október óta tudok erről. Amennyire mélyén érintett, annyira egyszerű az élet vele. Naponta a Letrox, nincs jódszedés és félévente kontroll. Októberben indul a lombik, érzem közel a cél.

      Törlés