Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 2., kedd

Nem erősödnek a tesztek :'(

Teljesen össze vagyok törve, a tesztek ugyanolyan gyengék mint a 26. napon...A tegnapi miatt még annyira nem aggódtam, mert 4 óra alvás és sok vízívás után csináltam. A ma reggeli viszont 8 óra alvás után és nagyon kevés folyadék fogyasztás után készült. Pedig annyira bíztam benne, hogy most nem tréfál meg a sors...
Pénteken megyek HCG mérésre. Most már csak annyit kérek, hogy egy sima biokémiai és ne méhenkívüli legyen.Tompán fáj pár napja a jobb oldalam, remélem ez nem az utóbbinak a jele.

A képen az első kettő a tegnapi, az utolsó pedig a mai. Sajnos a többi otthon van, nem tudom őket egymás mellé tenni.

14 megjegyzés:

  1. Javítóban volt a gépem, így napok óta nem olvastam blogokat, és most erre jövök... Azért én inkább örvendezek neked, mert nem hinném, hogy bármi jelentősége lenne a tesztek erősödésének - nagyon az elején vagy még, ezeknek meg tökre különböző az érzékenysége, nem véletlen, hogy néha kétezres HCG-nél is alig van halvány csík rajtuk.

    Visszaolvasni csak most készülök, eddig acsak a címeket meg fotókat láttam... nem tudsz péntek előtt elmenni vérvételre, hogy megnyugodhass?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En is le vagyok most maradva a blogok olvasasaval, semmi idom amiota dolgozom heti 3 napot. Mi epp szallodazunk most, csutortok este megyunk haza. Se Alsopahokon, se Hevizen nem talaltam magan verveteli helyet. Minden tesztem 25-os X-epil, nem kulonbozo fajtakon nezem az erosodest. Hatha neked lesz igazad, ma meg csak Cd29-en vagyok, de minden rosszra feljwszultem lelekben.

      Törlés
    2. Közben láttam, hogy wellnesstek... érezzétek jól magatokat! :)

      Én nem a ráírt érzékenységekről beszélek (láttam, hogy ugyanolyan fajta tesztek), hanem arról, hogy azonos típuson belül is vannak különbségek. Sőt, amint kiderült, pl. vércukormérő kontrollapocskák között is vannak, még egy megkezdett dobozon belül is, pedig ott aztán tényleg számít még egy tizednyi különbség is szinte.

      Törlés
  2. Szia! Régóta olvaslak, drukkoltam nagyon! Én az első két teszten nem látok pont semmit és a harmadik tűnik erősebbnek. Bár élőben Te biztos jobban látod. Ne add fel azért, hátha sikerül mégis!!! Kata

    VálaszTörlés
  3. Képről lehet, hogy csalóka, de én két szép csíkot látok a jobboldalin, szerintem eléggé biztató :-) A szívhang a tuti és drukkolok, hogy lásd a lüktető pacát majd!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Drukkolok, Andi továbbra is, tényleg korán van még, bízzunk benne, hogy erősödik...!!! (pinkm.)

    VálaszTörlés
  7. Andi, ne add fel!! Én a 3. teszten sokkal erősebbnek látom a csíkot, mint az első kettőn! Szóval szerintem szépen alakul! Drukkolok továbbra is!

    VálaszTörlés
  8. Én is erősebbnek látom a jobb oldalit, mint a másik kettőt :) Amúgy nekem az xepiles még a nem várt napja utáni napokban sem volt erősebb, mint a tieid, pedig akkor már szép HCG-t mutatott a labor. A sima Clear blue (nem a digitális) egyértelműbb volt, de közel sem annyira, amennyire akár a HCG mennyiségem, akár a terhesség kora indokolta volna. Úgyhogy hajráhajrá, a lényeg, hogy ne idegeskedj. Megy a drukk :)

    VálaszTörlés
  9. Drukkolok kitartás,én bizakodó vagyok...

    VálaszTörlés
  10. A jobb oldali szerintem is erősebb. Az én 30. ciklusnapon készült X-Epil tesztem is így nézett ki, a kisasszony azóta már 30 hetes és itt fickándozik a pocakomban, szóval ez szerintem még nem jelent semmit! Vérvételt legközelebb Zalaegerszegen tudsz csináltatni, közelebb sajnos nincs.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és a biztatást. Sajnos a mai teszt is nagyon gyenge. Eléggé magam alatt vagyok, persze picit azért még reménykedem.

    VálaszTörlés
  12. Lehet hogy egy kémiai terhesség.rengeteg ilyen tesztet produkáltam.mind az volt.de bizom benne neked nem az lesz

    VálaszTörlés