Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 7., vasárnap

Calizivírus-fertőzés

Mi más hiányzott volna az életünkből mint egy jó kis hányás-hasmenés...
Múlt héten a szálloda újságjában megírták, hogy van 5-6 ilyen beteg. Mi persze nem foglalkozunk ezzel, bíztunk benne, hogy megússzuk. Arra nem gondoltunk, hogy kerülni kéne a medencéket. Én természetesen nem mentem még a víz közelébe sem, de a férjem és Balázs nagyokat játszottak ott.
Itthon pedig jött a meglepetés: a férjem péntek éjjel dőlt ki, Balázs pedig tegnap. Velem aludt az ágyban( férjem külön), tehát nekem kellett felfognom a hányást, kicserélnem a fertőzött ágyneműt.
Próbálok mindent fertőtleníteni, de nem hiszem, hogy megúszom, mert ez állítólag a hányás párlatával is terjed. Amennyiben nem betegszem meg, nyomos okom lesz arra gyanakodni, hogy baj van az NK sejtjeimmel főleg így, hogy szedem most a szteroidot is.
Balázs látszólag jól van most már, játszik, eszik és már nem hány. Reméljük ennyivel megúszta. A férjem továbbra is ki van dőlve.

8 megjegyzés:

  1. Uhhh, szegények :( jobbulást kívánok! Neked pedig nagyon szorítok, nehogy elkapd!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük. Egyelőre én jól vagyok, de Balázsnak azóta hasmenése van.

    VálaszTörlés
  3. Nem a kolpingban voltatok? Egy ismerősöm gyereke pár hete kapott el ott olyan hányás, hasmenést hogy szegény kórházba került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De! Persze erről nem a szálloda tehet, ők minden tőlük telhetőt megtettek. Sajnos ahol sok a gyerek, ott fennáll a betegségek veszélye. Hány éves volt a gyerek, hogy szegény kórházba került?

      Törlés
    2. 8 hónapos a kisfiú. Csak azt nem értem, hogy akkor ezek szerint egy hónapja jelen van ez ott. Sőt mikor ők voltak akkor is bennt volt az újságban hogy vannak megbetegedések. Remélem ti jól vagytok, jobbulást kívánok!

      Törlés
  4. Jobbulást nektek Andi, remélem nem kapod el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Balázs teljesen jól van, az éjszakai hányások nem ismétlődtek meg. Szerencsére én sem kaptam el.

      Törlés
  5. Jaj, bocs, a férjem gépéről léptem be, innen a sirlacika nicknév.

    VálaszTörlés