Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. november 27., vasárnap

Hogy lehetek ilyen peches?

Az elhalasztott FET ciklusban rendesen próbálkoztunk itthon. CD 23, 24 körül pecsételtem szokásomhoz híven. Biztos voltam benne, hogy nem vagyok terhes. Még az akupunktúrát is lemondtam, hogy pihenjen kicsit a fülem.
Fogalmam sincs mi ütött belém CD 25-ön, azaz 10 nappal a peteérésem után, mert arra keltem, hogy muszáj csinálnom egy tesztet. Nem fogjátok elhinni, nagyon halvány pozitív lett. Délután egyértelmű pozitív lett az Early Predictor is.  Másnap már nem kellett gondolkozni, hogy ott van-e a vonal vagy nincs. Aztán szépen lassan erősödtek a tesztek. Jóval erősebbek voltak mint az előző két terhességemnél. Ígéretes tüneteim voltak: majd leszakadtak a melleim és jó nagyra nőttek, sokat jártam mosdóba, feszült az alhasam, fáradékony voltam. Azt hittem, hogy ez a terhesség más mint az előző kettő.
Itt vannak az első tesztek( X-epil) DPO 10 és 15 között:


DPO 14-en csináltam egy terhességi kórt meghatározó Clearblue tesztet is:

Iszonyatosan megnyugodtam, mert ez azt jelentette, hogy a HCG-m valahol 170 felett járhatott. Ilyen magas értékek mellett majdhogynem kizárt a vetélés. Aznap elmentem akupunktúrára.

Másnap a munkahelyemen ebéd közben hirtelen egy elviselhetetlen görcs tört rám. Leginkább egy szülési fájáshoz tudnám összehasonlítani. Alig tudtam kiegyenesedni hosszas perceken át. Rettegve ellenőriztem utána, hogy nem öntött-e el a vér. Szerencsére nem. Aztán elmentem kétszer mosdóba és sokkal jobb lett. Bíztam benne, hogy csak egy ártatlan bélgörcs volt amit a mohón behabzsolt kaja okozott. Egész délután feküdtem utána itthon. Kicsit még éreztem a hasamat, de gyorsan bealudtam, amit jó jelnek vettem.

Utána napon mentem először vérvételre. Sík ideg voltam egész nap, semmi másra nem tudtam koncentrálni. Percenként ellenőriztem a postafiókomat. Viszonylag korán jött az eredmény:

HCG: 584
Progeszteron: 87 nMol.

Mindez DPO 16-on. Próbáltam kicsit megnyugodni, de nem igazán tudtam, mert a görcs utáni napon eltűntek a tüneteim. Gyömöszölhettem kedvemre a melleimet, nem fájtak.  Balázsnál is elmúlt az 5. hét körül a mellfájás, de 4+2-ön még nagyon korainak tartottam. Sok mindenkinél van ilyen, de csak az 5-6. hét környékén. Elmúlik aztán visszatér. Nálam sajnos még nem tért vissza. Nagyon kevés tünetem maradt, talán a puffadás van még jelen.

Bújtam a netet és megnyugtató statisztikákra leltem. Amennyiben DPO 16-on a HCG 300 felett van, akkor a vetélési esély 5%. Nekem 584 volt. Aztán ott a baromira jó progi is, ami úgyszintén élő terhességre utal. A nyári babámnál tudtam hogy vége, amikor 55 nMol-nál nem volt magasabb a progeszteronom egy hét Prolutex szúrása után sem. Most pedig csak a Crinone gélt használtam DPO 13-tól. Még ezt sem siettem el, megvártam, hogy erősödjenek a tesztek. Úgy voltam vele, hogy inkább menjen el minthogy ismét egy életképtelen magzatot tartsak vissza ami csak bekavar a ciklusomba. Legutóbb ugyebár három hónapig nem volt peteérésem pedig magától ment el a 7. hét környékén...A Crinone sem egy túl erős progeszteron, mert nekem mellette mindig megjött a sikertelen lombikok esetében. Emiatt az Agolutin injekciót  is csak a görcs utáni napon, azaz DPO 16-on kezdtük el szúrni.

A tünetek azóta sem tértek vissza. Maradt egy bővebb folyás és az alacsony vérnyomás. Megint fájdogál a jobb oldalam. Semmi undor vagy hányinger, ami Balázsnál ilyenkor, azaz 4+5-ön már elkezdődött. A két rossz terhességemnél sem voltak meg. Még a gyermekem hányásától sem undorodom. Mikor máskor kapná el a hányós vírust a Drágaságom, ha nem akkor amikor terhes vagyok? Két napja ezt játsszuk éjjel. Napközben jól van. Volt az óvodában az őszi szünet előtt is egy ilyen hullám, de akkor nem kapta el. Most igen.

Tegnap gondoltam egyet és rákerestem a fülakupunktúrára terhesen. Abban bíztam, hogy amiatt nincsenek tüneteim. Megdöbbenve olvastam, hogy a legtöbb oldal szerint nem ajánlott terhesség elején. Kerülni kell a méh és a petefészek pontokat. Nem fogjátok elhinni, de a csaj rakott  a méhemre tűt...Másnap jött az elviselhetetlen görcs...Úgy tűnik, most az egyszer nem néztem utána időben valaminek a neten és nagy bajt okoztam. Ki gondolta volna, hogy az akupunktúrás hölgy nem ért hozzá? Én maximálisan megbíztam benne. Méhösszehúzódásokat okoz, ha erre a pontra tűt tesznek. Persze van egy csomó oldal, amelyik azt írja, hogy ez nem bizonyított 100%-osan, de nálam valószínűleg bejött. Ilyen magas HCG mellett mi más okozhatta volna?

Ma már szinte biztos, hogy benne vagyok az 5%-ban. Nem erősödnek a tesztek. Holnap megyek HCG-re, de már tudom a végeredményt. Sajnos eddig még soha nem tévedtem, mindig tudtam hogy vége van. Túl sok az, hogy a teszt nem változik és a tüneteim is abbamaradtak.





A fölső a mai, alatta van a tegnapi, az alatt meg szerdai van. Körülbelül olyan erős a mai is.Tehát a HCG-m holnap nem lesz több 600-nál...Szerdán olyan 250 lehetett, de tapasztalat, hogy legutóbb még akkor is nőtt a HCG-m amikor már tudtuk, h vége, ezért nem saccolok 250-et.

Itt van egy összehasonlítás is a nyári terhességemmel. A mai teszt( CD 33) a jobb oldali és az akkori teszt( CD 34) a bal oldalon. Sokkal erősebb a tavalyi tesztem, pedig eddig mindegyik erősebb volt. Egyértelmű az elhalás.



Ma már két bombaerős csík kéne hogy legyen.

Szerdán lesz az első UH. Aznap szeretnénk elutazni a Kolpingba is( ha elmúlik a betegség Balázsnak). Szép kis nyaralás lesz ez is!

Nagyon gyenge vagyok ismét. Nem tudom, hogy fogom ezt feldolgozni. Miért történik ez már harmadjára is velem? Elég volt ebből a sok csalódásból! Most úgy érzem, hogy én ezt még egyszer nem tudom végig csinálni. Megpróbálok lemondani a kistesóról. Szeretném örökre elfelejteni ezt a témát. Legalábbis most így érzek, persze nem tudni még mit hoz a jövő.

15 megjegyzés:

  1. Drága Andi, úgy látom te már ezt a babát elengedted, pedig semmi okod nincs rá. Utólag tényleg rossz ötletnek tűnik ez az akupunktúra, de annyira akarjuk már a pozi tesztet,hogy mindent kipróbálunk, csak sikerüljön. Próbálj meg pozitívan hozzáállni és bízni, reménykedni hogy holnap egy 800-1000 körüli hcg-d lesz. A tesztek sokszor mást mutatnak mint a valóság, ember legyen a talpán aki meg tudja állapítani a teszt alapján a hcg szintet. Lehet túl sokat ittál és nem volt olyan koncentrált. Én nagyon drukkolok nektek továbbra is, megérdemelnél már egy probléma mentes terhességet. Szorítok nagyon, kitartás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Olyan jó lenne, ha csoda történne mégis. Egy iciri-picirit talán még én is hiszek benne...Az 1000 körüli HCG kevés lenne, minimum 2000-től lenne jó. Én is nagyon drukkolok neked. A 99%-os esély nem hangzik rosszul. ;)

      Törlés
    2. Hunti!Bocs a zavarásért de zárt lettél mert nem tudom élérni a blogodat?Ha igen kérhetek meghívót?

      Törlés
    3. Én simán be tudok hozzá lépni.

      Törlés
    4. lehet a múltkor elállítottam valamit :/ most próbáld meg Alíz

      Törlés
    5. Köszönöm már sikerült megy a drukk neked is!

      Törlés
  2. Nagyon szorítok Andi és várom a jó híreket!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Andi, hát nem is tudom mit mondjak. Ismerős minden. De remélem, hogy csak vaklárma az egész, és holnap kiderül, hogy minden rendben!+++++++

    VálaszTörlés
  4. Andi, gondolunk ma rátok, amint tudsz valami infót írj! Nagyon szorítunk

    VálaszTörlés
  5. Biztatni nem akarnálak, ismered az álláspontomat ezügyben. Csak annyit jegyeznék meg, hogy a tesztek érzékenysége akár egy dobozon belül is különbözhet, egy bizonyos HCG szint fölött meg nem tudnak már erősödni, a rózsaszín csík színe tehát nem releváns. persze a tünetek megszűnésétől én ia paráztam... ölellek.

    VálaszTörlés
  6. Andi, sokat gondolok rád, bizakodom nagyon! Bármi változás, híred van, írj! Ölellek! <3

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a drukkokat! :)

    VálaszTörlés