Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. november 5., szombat

Fagyibaba hazatér

Baromira rosszul érzem magam, hogy a rengeteg munka miatt semmi időm nem marad a blogplommal foglalkozni, de muszáj ennyit dolgoznom, mert valamiből finanszírozni kell a tesóprojekt költségeit.

Eltelt már két ciklus a sikertelen lombik óta. Sajnos nem lettem babás a megszokott séma szerint, de még maradt egy hónapom rá, ugye eddig háromszor lettem terhes három sikertelen lombik után az első három hónap valamelyikében. Közben a drága orvosom akinél szültem elküldött újabb inzulinrezisztencia vizsgàlatra ami sokkal jobb lett mint az előző és szabad utat adott az egyszem 3 napos fagyibabám beültetéséhez. Szerencsére Tanár úr is így gondolta így most természetes ciklusban várom a peteérést amit jövő héten a sítáboros kistesó beültetése fog követni. A tizedik napon az ultrahangon volt egy domináns 16 mm-es tüsző és vagy hat másik 9 és 11 mm közötti. Ezen én eléggé meglepődtem mivel egy szem hormont sem kellett bevennem. Nem sokkal több és nagyobb tüszőm van stimulált ciklusokban sem, na persze ott az a cél hogy mindegyiket le tudják szívni. Remélem, hogy jót tett a petelányoknak a cickafark tea, ligetszépeolaj, a sok vitamin és az akupunktúra amiben egyre jobban hiszek hiszen külföldi meddőségi klinikák és magyar andrológusok is ajánlják( utóbbiak nyilván a férfiaknak).
Az a jó ebben a hónapban hogy spontán is lehet próbálkozni, tehát nem bukom el az utolsó termékeny hónapomat. Van min izgulni, hiszen semmi garancia nincs arra, hogy felébred de én most mégis bízom abban, hogy ebben a hónapban babás leszek. Az asztrológus is azt ígérte hogy novemberben leszünk boldogok. Tanár úr már régóta mondja hogy fagyibabával folytassuk, de én annyira nem hittem eddig benne, hogy inkább a frisset választottam. Hátha neki lesz igaza! A sok hormon amit stimu alatt kapok valószínüleg meggátolja a teherbeesést, na most itt van az esély arra, hogy egy hormonmentes ciklusban kiderüljön ennek ellenkezője. Én hiszek magunkban még úgy is, hogy a férjem legújabb spermavizsgálata pocsék lett, 8 milla van 40%-os mozgékonysággal. Így vagy úgy, de novemberben terhes leszek, ígérem! 😉😉😉

6 megjegyzés: