Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. január 31., vasárnap

A harmadik terhességem első napjai

Bocsánat, de nem jutottam gép elé mostanáig. Közben lejöttünk a Kolping hotelbe, mert ezúttal nem voltam hajlandó lemondani semmilyen programot a terhesség miatt. Úgy vagyok vele, hogy mindegy hol vagyok és mit csinálok, ha szerencsém van, akkor megmarad a baba, ha nem, akkor meg nem, ezt befolyásolni sajnos nem tudom. Még vérvételre sem mentem el aznap, amikor kiderült, mert a nyári terhességnél semmit sem jelentett a HCG duplázódása. Egyedül a tesztelésnek nem tudok ellenállni, minden reggel csinálok egyet.

Azt kell hogy mondjam, hogy ezek a pozitív tesztek a lehető legjobbkor jöttek, mert már nagyon kivoltunk a férjemmel. Igaz, a munka feltöltött és kissé elfeledtette velem a dolgokat, de nem eléggé. Én ilyenkor vagyok igazán boldog és kiegyensúlyozott és érzem azt, hogy teljes az életem. Persze próbálom nem beleélni magamat, de nem igazán sikerül. Sokkal nyugodtabb vagyok mint az első két terhességemnél és próbálok laza maradni, de egy újabb csalódást nem tudom hogyan tudnék átvészelni.

Azt írtam a kettővel ezelőtti bejegyzésemben, hogy nem fogom figyelni a peteérést, de ezt persze nem sikerült teljesíteni. Hiába, megszoktam már hogy ilyenkor az Uramat akciózásra invitálom.
Aztán körülbelül 5 nappal később volt pár csepp barna váladék a tisztaságimon. Na, gondoltam magamban, most biztos beágyazódik a baba, de erről gyorsan lebszéltem magam, mert az első két terhességnél nem tapasztaltam ilyet. Majd olyan 5 nappal a nem várt előtt erős alhasi görcseim voltak. Ismét felmerült bennem a beágyazódás gondolata, de ezt is gyorsan elfelejtettem, mivel másnap elkezdtem barnázni. Még örültem is neki, mert abban bíztam, hogy idő előtt megjön és elmúlik mire a Kolpingba érünk. Utána lévő napon is volt némi barna, de a mensim csak nem akart megjönni. Már arra gondoltam, hogy beülök egy kád forró vízbe, hogy túl legyek végre rajta, mert biztos voltam benne, hogy nem vagyok babás, mivel eddig a barnázás csak a nem várt napja után jelentkezett.
Pénteken elmentem a szokásos vérvételre, amire az endokrinológusom 3 havonta küld. Nem is figyeltem, hogy kért progeszteront is, még kicsit bosszankodtam is, amikor megjött szombat reggel az eredmény, hogy nem a 21. napon mentem. Aztán nézem jobban és látom, hogy progeszteron 43 Nmol. Mondom, mi a fene, én itt a mensit várom, ami előtt leesik a progi közben meg dupla annyi a mint amennyi a 21. napon szokott lenni. Ez már gyanús volt...Ezután fogtam egy X-Epil tesztet és gyorsan megcsináltam. Még csak a 26. napon voltam, ennek megfeleően a csík is alig volt látható,  akár szellemcsík is lehettet volna. Nem izgultam, nem kapkodtam, de mivel amúgy is mennem kellett a DM-be pelenkáért, vettem egy Early Predictor tesztet is, ami szerintem 10-es érzékenységű mivel elvileg már 6 nappal a mensi előtt is ki tudja mutatni a terhességet. Ezt a tesztet raktam tegnap ide fel. Ez sokkal erősebb volt mint az X-Epil pedig délutáni vizeletből csináltam. Azt olvastam róla utólag, hogy ez a teszt nem megbízható és mindenkinek mutatja a második csíkot, de egyelőre nem aggódom, mert a ma reggeli X-epil tesztem erősebb lett mint a tegnapi:


Tisztában vagyok vele, hogy ez sem jelent semmit és csak abban az esetben kezdhetek el megnyugodni, ha lesz szívhang, de egyelőre minden újabb tiszta napnak örülök.
Az életemet ugyanúgy élem mint edidig, nem kímélem magam túlzottan. A progeszteronpótlást sem vagyok hajlandó túlzásba vinni,mert a múltkor az Agolutin+ Crinone kombóval azt értem el, hogy kaparással kellett elvetetni a babát, nem ment el magától még a legelején mint a beteg magzatok többsége. Most csak a Crinone-nt használom (Balázs is megmaradt vele) illetve egy kis természetes progeszteron krémet. Természetesen immunológusi utasításra, szedem a szteroidot és szúrom a vérhígítót. A pecsételés egyelőre elmúlt, szerintem a progi és a Rutascorbin emelt adagja segített, amit akkor javasolt Tanár úr amikor Balázzsal véreztem.
Sajnos a 43-as progi sem túl magas, de én most emiatt sem vagyok hajlandó aggódni. Abban bízom, hogy a 25. napon ez egy jó eredménynek számít. Nyáron 55 körül volt a progim 4 és fél hetesen és ez volt számomra az első jel, hogy valami nincs rendben a babával,de most ez nem történhet meg újra!!!

Az alhasam most is feszül és a melleim is érzékenyek. Érzek kis hányingert is.

Most először használtuk a Conceive Plus nevezetű, megtermékenytést elősegítő sikosítót. Akár ez is segíthetett, de inkább az történt, hogy hoztam a szokásos formámat és a sikertelen lombik után 2 hónappal várandós lettem. Balázs egy hónappal, a nyári baba pedig hárommal utána fogant.
Reméljük a legjobbakat!











1 megjegyzés:

  1. Szia Andi! Azta! :) De jóóóó! :) Halk gratula egyenlőre, és mennek a drukkok ezerrel!!! :)

    VálaszTörlés