Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. augusztus 31., szerda

Átverés

Soha életemben nem csalódtam lombik alatt ekkorát. A pozitív hozzáállás, az intenzív terhestünetek, a vélt beágyazódás és még a pozitív tesztek is megvoltak. A hiba a Predictor Early tesztekben rejlett. Nem a tesztek a hibásak, hanem én aki megvettem őket. Tízes érzékenységűek, Amerikában szinte mindenki ezeket használja. Semmi gond nem lett volna, ha én csak két repesztőt kaptam volna, de ugye hármat írtak fel. Kettő biztosan kiürül a beadás utáni tizedik napon, de három nem. Ezt sajnos a saját bőrömön tapasztaltam meg. A 12. napon, azaz 10 nappal a leszívás után halvány pozitív lett a PE teszt. Másnap ugyanolyan volt a vonal. Boldogság volt ezerrel. Aztán estefelé kezdtek enyhülni a terhestüneteim. A cicim már nem fájt, a hasam kisebb lett, kezdtem feladni. Be is jött a megérzésem, mert ma reggel már teljesen halvány volt a csík...
Ismét megállapítottam, hogy az X-epil egy megbízható teszt, mivel nem mutat ki minden apróságot. Természetesen velük ezeken a napokon negatívat teszteltem.
Ennyire szomorú én még soha nem voltam...Sírtam volna, de Balázs felkelt és nem akartam hogy ő is elkeseredjen...Nem vagyok képes neki testvért szülni. Össze vagyok törve...Bárcsak maradtam volna reális mint máskor és most nem lennék ennyire elkeseredve! Ez a negyedik lombik volt, közel félmillió forintba került. Kezd kimerülni a petefészkem, a lelkierőnk és a pénztárcánk se bírja. Azt hiszem, itt az ideje feladni és beletörődni az egy gyerekes létbe. Meg kell élni minden pillanatot amíg Balázs ilyen kicsi és ilyen cukorfalat, mert rohan az idő. Már óvodás a lelkem, épp kint játszik az óvoda udvarán és nagyon élvezi a gyerekek társaságát. Nekem meg vérzik a lelkem, de biztos vagyok benne hogy megérti majd hogy nem lehet neki testvére. Minden tőlünk telhetőt megtettünk azt hiszem. Ott van még egy fagyibaba, amit valószínűleg felhasználunk majd és biztos nem fogjuk kihagyni az ötödik lombikot sem, de egyikhez sem fűzök reményt...Ha nem sikerült 37 éves koromig, akkor később sem fog...A spontán babásodásban sem akarok már hinni. Unom már, hogy erről szól az életem holott a csoda már megtörtént, itt van mellettünk. A hétvégén városunkban Kocsis Tibor lépett fel és azt énekelte: "Lásd a csodát, és éld velem át, nézd milyen gyönyörű, olyan gyönyörű. " Balázs ott volt mellettem és én repdestem a boldogságtól. Na, így akarok élni, nem állandóan a sikertelenség miatt szomorkodni.
Persze ettől még bánt, hogy elcsesztem az életem. Nem kellett volna a sok okos tanácsot meghallanom 28 éves koromban amikor elkezdtünk próbálkozni és nem jött a gyerek. Ne görcsölj rá, lazulj el, ne akard ennyire és majd jön. Így ment el két év. Aztán amikor kiderült, hogy a férjemmel van a gond, hallgatnom kellett volna Dr. Kopa Zsoltra aki azt állította, hogy csak lombikkal lehet gyerekünk. Meg akartam mutatni, hogy nekünk majd spontán összejön...Ez meg is történt, de akkor már közel 34 éves voltam. El kellett emiatt évekig viselnem a havonta jelentkező sikertelenségét és azt, hogy minden barátnőm lebabázik rajtam kívül. Szóval volt ára rendesen ennek...Aztán megszületett a mi kis kincsünk, életünk legdrágább, legértékesebb ajándéka. Gondoltuk a tesó majd könnyebb ügy lesz, de nem. Össze is hoztuk kétszer, de örömünk nem sokáig tartott. Közben lenyomtunk három sikertelen lombikot...Lassan 38 éves leszek és az esélyeim hónapról hónapra csökkennek. Ha akkor hallgattam volna a Doktor úrra akkor már lehetne 3 gyerekünk is...El kell kezdenem feldolgozni a hibás döntéseimet és el kell engedjem a kistestvért...örökre...

13 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon sajnalom, ugy szoritottam! Bar en ugy erzem, meg egy labor beleferne.. Az early predictor a legrosszabb teszt, egyaltalan nem erzekeny az. Tapasztalatom szerint. Sot, sztem ez csak a 14 . Naptol kepes valos eredmenyt mutatni. Hatha csak kesobbi a beagyazodas. Ha megsem sikerulne, az 5. Lombikra tanacsolnek valamit, amit erdemes atgondolni, mert az en dokim is ezt mondta ( szinten lombik) , minel kevesebb hormont kapsz, es kinel kevesebb a petesejt, annal jobb a minosege! En egy inszeminacionak megfelelo hormonmnnyiseget kaptam, 4 petesejt, ebbol mar van egy baba, es 3 fagyibaba! Mind 5 napos. Elotte nagyobb hormonadag, sokkal tobb petsejt, nulla baba. Itt is el a minoseg szamit nem a mennyiseg elv. kitartast kivanok! Linda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Early Predictor nem rossz teszt, az az egy baja van, hogy túl érzékeny. Az elmúlt napokban rengeteg képet gugliztam ki és mindegyiken kimutatta a korai terhességet. Nekem is kimutatta a HCG csökkenését, tehát nincs vele baj. A kevesebb hormonos stimun már én is gondolkodtam, mert tudom, h ront az esélyeken a sok hormon, de nekem eleve magas az FSH-m és nem biztos, h egyáltalán beindulna bármi is. Nekem még ilyen sok hormon mellett is maximum 5 tüszőm érik sajnos. Eddig hallgattam a dokimra, de nyilván ki fogom kérni másik orvos véleményét is, ha az ötödik lombikra valaha sor kerülne. Gyönyörű eredményeket értetek el. Gratulálok! Melyik intézet volt ez? Pénteken megyek vérvételre.

      Törlés
  2. Ja, es 37 voltam ekkor.

    VálaszTörlés
  3. Annyira sajnálom hogy ez a teszt most kezd átcsapni negatívba, de azért ne temessük még a dolgot. Várd ki a vv-t, én még drukkolok hogy ebből baba legyen :) lehet csak a vizelet nem volt elég koncentrált.
    Egyébként nem tudom mi a bajod a koroddal, a 37 még nem a világ vége. Egyáltalán nem vagytok elkésve, van már egy szép egészséges gyerkőcötök akiért megszenvedtetek éveken keresztük, és össze fog jönni a tesó is,csak higgy benne, várjátok ki türelmesen amíg pozitív lesz az a teszt. Tudom hogy csökken a lelkesedés minden egyes sikertelen lombikkal, de ez még csak a 4. volt és fagyibaba is van. Kitartás és folytassátok, lesz itt kistesó! Látod én 5-ször kapufát rúgtam, de eszem ágában sincs feladni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a vizelet koncentrált volt. Este alig ittam és reggelig sikerült visszatartanom. Előtte napon hajnal 4-ig bírtam csak, mégis erősebb volt a csík. Persze még az is lehet, h azért halványodott, mert most ürült ki a szuris HCG,de a baba még csak most kezdte el a HCG-t termelni, de ehhez a gondolatmenethez meg túl realista vagyok. Tudom, h 37 nem a világ vége másoknál, de nálam már most kevés a petesejt. Teljesen igazad van, ti semmiképpen se adjátok fel addig amíg nem lesz gyerek, nekem viszont már van egy akit fel is kell nevelnem...Nem tudom meddig merjek menni ezzel a sok rákkeltő hormonnal. Ettől függetlenül, már tervezem is a következő lépéseket. :)

      Törlés
  4. Fantasztikus vagy!! Felnézek Rád, sokunknak adsz erőt! :)

    VálaszTörlés
  5. Korai még az a teszt szerintem. Bőven ráérsz a hét végén tesztelni, vagy a pénteki vv is jó ötlet. Egyáltalán nem biztos, hogy ma már van vizeletben értelmezhető hcg termelés.
    Mindenesetre az érzések, amiről írsz, annyira ismerősek, annyira átérzem én is a bánatodat, sajnálom, hogy most Te is el vagy keseredve ...:(
    A beültetés utáni tünetelemzésről én meg egyébként totálisan leszoktam, ugyanis többször átvert a szervezetem már. Szerintem képtelenség lehet megkülönböztetni az igazi terhestünetet a beadott hormonok okozta tünetektől, legalábbis nekem az utolsó FET erre volt nagyon erős bizonyíték. Ne is lovagolj ezen, kitartást Neked, én még mindig nagyon szorítok értetek :) (pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom én hogy csalókák a tünetek, mégis hagytam magam átverni. Pedig ez már a 4. lombikom, előtte volt 2 inszemem és 3 terhességem és mégis!!!Áh, ezzel a teszttel nem volt még korai, de neked legyen igazad! A pénteki labor nálunk protokollszerű, mindig a leszívás után 2 héttel van. Sehol sem csinálják ilyen korán, de én nem is tudnék ennél többet várni. ;)

      Törlés
  6. Szia!Én vérvétel után ahol magas hcg volt csináltam itthon 2-3 nappal tesztet h lássák végre egy pozitív tesztet de még így is halvány volt!!Szerintem van még remény sikerülni fog!!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez mindig a teszt érzékenységétől/ fajtájától függ. Ma mintha láttam volna mégis valami nagyon halványat a x-epilen, de lehet, hogy csak száradási csík, hiszen alig látható. A férjem nem lát rajta semmit. Holnap minden kiderül

      Törlés
  7. Nagyon sajnalom, pedig ugy drukkoltam. Sajnos nem tudom lekovetni, hanyadik dpo ez, de mindig, mindenkinek elmondom, hogy a kislanyommal a 13. dpon teljes homezot teszteltem es ket nap mulva is nagyon halvany csikom volt, el sem mertem hinni. Igaz, vele durvan alcsony hcg-vel is indultam (hisz irtam is neked), minden megkerdezett vetelest vizionalt.
    Mindezzel csak azt szeretnem erzekeltetni, hogy nem mindig jon be a tankonyv,nem mindig jon be a"jolbevalt", mindig kell, hogy maradjon egy csopp esely a szived leghatsobb kis erszenyeben. MINDIG! Es ha ez most nem is sikerult, sikerulhet maskor.
    Szoritok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Piros. :) A remény holnap reggelig kitart, mert a HCG vérvétel a mérvadó. Bárcsak egyszer tévednék! Olyan jó lenne. :) A kis HCG-től tartok, mert nekem sajnos nem lett belőle baba, mint nálad. Vagy 0-ás vagy 100 fölötti HCG-t szeretnék! Ma DPO 13-on vagyok én is, a beültetés után 10 nappal.

      Törlés