Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. augusztus 24., szerda

Három gyönyörűséges embrió

Hétfőn visszakaptam 3 darab 3 napos embriót. Az embryogen miatt ha akartunk volna sem tudtunk volna tovább várni. Egyébként öt petesejtet tudtak leszívni, ismét megtermékenyült mind, de csak három többsejtes maradt. Ahogy én számolom, voltak azok 10 sejtesek is, szóval nem rossz cucc ez az embryogen.Volt még egy negyedik embrió is, de arról hétfőn még nem derült ki, hogy fagyasztható állapotban van-e vagy sem.
Balázs jött velünk a beültetésre, mert nem szerettem volna ismét egyedül menni. Ő azt mondja, kislányok laknak a pocimban. :)

Volt egy kis izgalom a pénteki leszívás előtt, mivel ilyen korán még sosem műtöttek, minimum egy nappal tovább stimuláltak. Most viszont a hétvége bekavart. Szerdán még nagyon nem voltak leszívás előtti állapotban a sejtjeim, de Tanár úr nagyot alakított: még aznap magamba kellett szúrni egy óriási adag hormont, este pedig 3 Pregnyl injekciót. Fogalmam sincs, hogy a HCG injekció mikor ürül ki a szervezetemből, szóval nehéz ügy lesz a tesztelés. Már a punkció előtti napon kerülgetett a hányinger és nagyon érzékenyek voltak a melleim. Nincs ez másképp ma sem. De jó lenne, ha még két és fél hónapig érezhetném ezeket!

Vérvétel jövő pénteken. Addig is vár rám még egy félelmetes oviba szoktatás...

12 megjegyzés:

  1. Szia Andi, már nagyon vártam, hogy jelentekezz! Jajj, nagyon örülök, hogy ilyen szépen alakult minden! Ez az embriogen tényleg jó cucc lehet, most én is kértem az októberi lombikhoz :)
    Olyan gyorsan megy az idő, a jövő péntek pikk-pakk itt lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök nagyon, h ti is ilyen szépen haladtok. :) Most nem várom az eredményhirdetést, mert én kezdek ismét dolgozni, Balázs meg megy oviba. Most úgy jó minden perc ahogy van.

      Törlés
  2. Szia Andi!Mi a BMC-ből ismerjük egymást!!Nagyon szorítok és olvaslak szorgalmasan!!Nálunk már 9 hónapos a nagyfiú!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A BMC-bol? Egyutt voltunk beultetesen? Gratulalok nektek! ☺☺☺

      Törlés
    2. Igen tavaly márciusban és áprilisban mondták meg az eredményt!!Ott beszélgettünk még utána emailban is tartottuk a kapcsolatot☺UI:én is a Tanár úrhoz jártam!Remélem így már beugrik ki vagyok😊

      Törlés
    3. Most már tudom.A neved tévesztett meg. ☺

      Törlés
  3. Gondolok Rád Andi, hajrá embriók, Balázsnak (és neked) gördülékeny ovi beszoktatást!

    VálaszTörlés
  4. Hajrá bébik!
    Ovi beszoktatást 1-én kezditek? Szabin leszel? Suli mikor kezdődik neked?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, sajnos csak 30-an kezdheti az ovit. Egyelore szabin leszek. Te ki vagy? ☺

      Törlés
  5. Nagyon drukkolok hogy most minden simán menjen és legyen fagyibaba is :) Pihenjetek sokat és várunk pénteken egy szép magas HCG-vel, hajráááá.

    VálaszTörlés