Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. augusztus 28., vasárnap

Pregnyl és tünetek

Kicsit aggódtam a tüszőrepesztők kiürülése miatt, mert nem a szokásos kettőt, hanem hármat kaptam ebben a körben.
A repesztő beadása után a nyolcadik napon teszteltem először. Halvány pozitív lett az X-epil tesztem. Két nappal később megismételtem és már csak nagyon halványan láttam a vonalat. A vonalak időn túl jelentek meg. Csak akkor lehet látni, ha egymás mellé rakom a két tesztet:


Ez annyit jelent, hogy szépen ürül a Pregnyl, tehát, ha jövő héten pozitívat tesztelek, akkor nagy valószínűséggel valós eredményt kapok.
A terhestüneteim szerencsére megmaradtak: a melleimhez nem lehet hozzáérni, óriási étvágyam van és a hányinger is kerülget még. Lombik alatt most először volt a tisztasági betétemen egy kis elszíneződés amit a hasam  görcsölgetése előzött meg. Tudom, hogy ezek a tünetek semmit sem jelentenek, mert okozhatja őket a progeszteron, a szervezetemben minimálisan jelenlévő HCG és a petefészkeim eredeti méreteire való visszazsugorodása. Azzal is tisztában vagyok, hogy a hányinger a hatodik héten kezdődik de számomra mégis biztatóak ezek a jelek mivel az elmúlt három lombik alatt nem éreztem őket ennyire intenzíven. Lehet csak beképzelem őket? Annyira szeretném ezt a babát, hogy akár lehet a képzeletem játéka ez az egész tünetegyüttes...
A hasam óriási, így tegnap azt mondtam az egyik két gyerekes anyukának akivel összefutottam az utcán és aki ismeri az előzményeimet, hogy terhes vagyok. Nehéz lesz kimagyarázni, ha mégsem. Úgy tűnik, teljesen elment az eszem..Hát ennyire bízok most a kismanómba/manóima.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon Nagyon szorítok!!!😬☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Ti jöttök majd valamikor tesóért?

      Törlés
    2. Nekünk még van egy fagyi babánk!Még nem tudom akarunk-e testót mert egy gyerek is elég fárasztó!😊De őt IMÁDJUK!!!😊😊Tényleg nem tudod meddig tárolják a fagyi babát?

      Törlés
    3. Egy évig ingyenes a tárolás, utána 27ezer forint azt hiszem. Nem semmisítik meg, de érdemes utánajárni a dolgoknak mielőbb. Hívd őket fel.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi. :) Veled mi újság?

      Törlés
    2. Semmi különös egyébként, most jó, hogy lebeszéltem magam az augusztusi FET-ről, majd talán októberben tervezzük (persze azért itthon adunk esélyt a dolgoknak:)). Így a lelkem is jobban van sokkal, talán azt is mondhatom, hogy kikapartam magamat a depiből :D és köszi a kérdésed! nagyon izgulok értetek, alig várom a tesztelésedet én is :)

      Törlés
  3. Ezek a legnehezebb napok,de bírd ki, csuriban az ujjam értetek :) a 3 bogyóból csak meg tapad már 1 vagy 2, aztán mehettek CSOKolni :) A 4. embrióval mi újság? Le tudták fagyasztani? Várjuk a jövő heti teszteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én csak tesztek segítségével tudom átvészelni ezeket a napokat. ;) Még nem tudok semmit a fagyibabáról, majd az eredményhirdetésen rákérdezek.

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a pozitív hozzáállás! :) Drukkok mennek továbbra is, már csak párat kell aludni ;)

    VálaszTörlés
  5. Hogy vagy? Várjuk a pozi tesztet :)

    VálaszTörlés
  6. Én vérvétel előtti napon olyan hisztis és feszült voltam mint mensi előtt sőt minden tünetet produkáltam!Ezért még sírtam is hogy nem sikerült aztán meg azért sírtam mert túl jól sikerült!!Ráadásul volt ott egy pár akiknek most nem írom le a nevét de szintén embryogennel sikerült!!!Bocs h sokat írtam a lényeg ne keseredj!!!😊

    VálaszTörlés