Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. augusztus 9., kedd

Negyedik stimuláció végreeee elkezdődött

Döcögősen indult ez a lombik, ami reményeim szerint az utolsó lesz. ;) Tavasszal nem tudtunk kezdeni, mivel a második missed ab után nehezen állt be a ciklusom. A júniusi lombikról lecsúsztunk, júliusban az orvosaim és mi is nyaraltunk, így maradt az augusztus.  Persze a kezdés sem volt egyszerű, mivel 4 napig eléggé intenzíven pecsételtem, de szerencsére volt annyi eszem és tapasztalatom hogy ne kezdjem el magam idő előtt szúrni. Amióta a Meforalt szedem, hosszasan pecsételek és 28-29 napra jön meg a menzeszem. Fogalmam sincs, hogy van-e valamilyen összefüggés a kettő között.

Még soha nem álltam ennyire pozitívan egy lombikhoz. Annyi mindent tesszük most meg, hogy lehetetlen a sikertelenség. Minden kezelve van: az IR-em( napi 1000 mg Meforal), a pajzsmirigyem( 75 mg Letrox), a néha megemelkedő prolaktinom( fél Bromo) a férjem IR-je. Próbáljuk tartani a diétát, kevesebbet stresszelünk, sokat utaztunk. Félelmetes ahogy ismétlődnek a négy évvel ezelőtti események: ugyanazzal a baráti párral utaztunk Horvátországba, eljutottunk Villányba és Siófokra, a lombikot végül augusztusban kezdjük( annyi hogy most 2 nappal később kezdtem el az injekciózást). Ráadásul bármennyire is bugyuta dolog, elmentem a barátnőm unszolásra asztrológushoz is aki biztosan látta a testvért Balázs csillagképénél és persze a gyermeket nálam és a férjemnél is. Abszolút nem meglepő, hogy jövő év május-júniusában fog ő is érkezni ami azt jelenti, hogy vagy a lombik lesz sikeres vagy az utána jövő hónap pont úgy mint Balázs esetében. Azért voltam hajlandó elmenni ehhez a hölgyhöz, mert a barátnőmnek kétszer is megjósolta a babát abban a fázisban amikor ők még nem is tervezték és hát bejött még sok minden más is nekik. Gondoltam teszek egy próbát. Ha másra nem , de arra jó volt, hogy a pozitív hozzáállásomat visszahozza. Ebben persze a pszichológusomnak is óriási szerepe van. Hozzá két hetente járok. Hja, hát milliomos vagyok kérem szépen! Főleg hogy a lombik is jó drága lesz. Kértem embriogén tápoldatot, ami növekedési hormont tartalmaz és remélhetőleg segíti majd az embriók beágyazódását. A férjem spermáját IMSI eljárással fogják szelektálni, ami annyit jelent, hogy nem a megszokott 400X-os nagyítással, hanem 4500-6000-es nagyítással fogják kiválogatni a legegészségesebb fickókat. Elég rossz volt az utóbbi időben a morfológia, úgy hogy nagyon remélem, lesz értelme az eléggé borsos árú eljárásnak.

Szóval ti lesztek a tanúi annak, hogy működik-e az asztrológia vagy sem. Drukkoljatok, kérlek! :)

10 megjegyzés:

  1. Hol csinalnak IMSIt Magyarorszagon? Drukkolok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) A BMC-ben Kanyó doktornő csinálja. Te mit nyomoztál róla? Elvileg azoknál a pároknál sikeres akiknél férfi gondok vannak. Veled mi van? Jó lenne, ha írnál néha.

      Törlés
    2. Bakker azt sem tudtam, hogy ez a Te blogod ;)
      Sokaknal ahol ferfi gond van nagyon bejon ez a spermium eloszelelekcio. Nekunk amiota nem irtam volt meg ket sikertelen beulti (egy friss stimus) immar immun kezelessel. Konkretan holnap megyunk Brusszelbe az ottani legjobb klinikara elso konzultaciora, mert intezetvaltas szukseges sajnos az biztos. Elvileg imsit nem csinalnak sajna... de meg picsinek is orulnek. Bar most ferjemnek ujfajra cuccokat adok ilyen dns fragmentacio ellen. Oktoberben lesz kontroll, meglatjuk. November elott nem hinnem hogy elkezdjuk az uj helyen. Meg lehet lesz egy laparom is mert az meg nem volt. Puszi, nagyon drukkolok!

      Törlés
    3. Pedig a DNS fragmentációra a PICSI a jó, én úgy tudom. Nálatok a PGS nem elérhető? Lehet ebben az irányban kellene folytatni nektek. Sajnos nálunk nem elérhető, pedig én leginkább ebben hinnék...Drukkolok nektek! Majd írd meg mit mondtak az új klinikán

      Törlés
  2. Hajrá hajrá :) drukkolunk értetek és várjuk a részletes beszámolókat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, köszi :) Én is neked, hogy sikeres legyen a parádfürdői kezelés! :)

      Törlés
  3. Drága Andi, nekem mindegy, hogy a jóslat miatt vagy másért, de jöjjön össze az a kistesó! Sokat gondolok rátok és nagyon drukkolok! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira de annyira drukkolok Nektek!!! :)

    VálaszTörlés