Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. november 9., szerda

Elmarad a beültetés

Tökéletlen peteérés miatt ebben a ciklusban elmarad a FET. Volt peteérésem, de elég gyenge a hormonszint alapján. A nyálkahártyám 10,5-esre tornázta fel magát 2 nap alatt, de a többi értékem nem volt túl jó. Én hiszek Tanár úrnak, feleslegesen nincs értelme elpazarolni az egyetlen darab fagyibabámat.
Mennyivel könnyebb lenne, ha fel tudnám adni, de sajnos nem megy. Már most is a következő lépésen töröm a fejem. Úgy vagyok vele, hogy addig kell ütni a vasat amíg meleg tehát addig próbálkozom amíg lehet, mert nem szeretném 10 év múlva megbánni hogy nem tettem meg mindent. Akinek ez nem tetszik, ne olvassa a blogomat, habár számítottam már negatív beszólásra, csoda hogy eddig még nem kaptam ki amiatt, hogy merek próbálkozni és néha keseregni. Nem újdonság, a közeli ismerőseim is mondtak már hasonlót, úgy hogy kedves Névtelen nyugodtan ócsárolj csak tovább. Mindent elviselek.

24 megjegyzés:

  1. Kedves Andi, "zugolvaslak" már egy ideje és csöndben szurkolok Neked. Meglepően hasonló cipőben járunk: egy "csodababa" kisfiú, aki a dokik szerint lehetetlen volt, hogy jöjjön, nálam IR, MTHFR, immun stb., férjemnél spermagondok; 9. hetes vetélés tavaly augusztusban.
    Akinek nincs ezzel problémája, az el sem tudja képzelni a másodlagos meddőséggel járó érzéseket. Nekünk már az elsődlegesből is kijutott. én is kaptam amiatt kemény megjegyzéseket,hogy miért nem elég nekem egy gyerek. Szerintem ez mindenkinek az egyéni döntése, a saját belső érzései alapján, ezért ne foglalkozz a negatív kommentekkel. Bízz magadban és a megérzéseidben.
    Nagyon szorítok Neked, hogy másodjára is valóra váljon az álmod! Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem foglalkozom vele, persze, de nem tudtam azért szó nélkül hagyni. Egyébként a negatív kommenteket is vállalnia kell annak, aki blogot ír.
      Örülök, hogy írtál! :) Jó lenne ha kicsit többet is megosztanál magatokról. Nincs kedved blogot írni? ;) Szívesen olvasnálak,mert tényleg hasonló cipőben járunk. Sajnálom a vetélésedet. Most ti hogy álltok?

      Törlés
    2. Szia Andi, a blogírásra már nagyon sokszor gondoltam, volna miről írnom :) Addig is nagyon szívesen írok priviben, illetve csatlakozom a facebook-os csoporthoz.
      Mi egyébként egy FET kellős közepén vagyunk, épp teljes bennem a hormonális zűrzavar :)
      Bea

      Törlés
  2. Annyira ismerős érzésekről írsz Andi, hogy annyira magaménak érzem. Nekem is van egy "csodababám", ő már 9 éves. Nálunk az ő születése után kezdődtek a gondok. 4 babát veszítettem el 3 év alatt :-(. Közben az idő csak pörgött-pörgött és én húztam egy vonalat, hogy ha 40 éves koromig nem sikerül a tesó akkor megpróbálom elfogadni, és feldolgozni azt a hiányérzetet ami tátong bennem a baba miatt. Hát 40-41 évesen derült ki, hogy mi lehet a probléma és én még mindig küzdök 42 évesen, hogy legyen még egy gyermekem. Hibába lett meg a probléma forrása, kezelése most már nem nagyon sikerül teherbe esnem 9 hónapja. Hogy én mennyi, de mennyi megjegyzés kaptam ez miatt :-(. Először nagyon megviselt, de ma már bátran állom ezeket az ütéseket, bántásokat. Volt olyan (egyébként ezt Pinkman-nak is írtam), hogy egy igen közeli (2 gyermekes) barátnőm is tudott meglepetést okozni. Egy stimulált, inszemes próbálkozásunk alkalmával, sok sikert kívánt, hozzátette,hogy azért vegyem tudomásul, hogy egy gyermekkel ajándék az élet, gondoljam át tényleg akarok-e még egyet. Majd félvállról közölte a megdöbbent arcomat látva, hogy végül is szorít, hogy sikerüljön, nekem se legyen jobb, mint neki.
    Kitartás Andi, nem szabad feladni!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, hát szia! Olvastam Pinkman-nél a hozzászólásodat. :) Milyen érdekes, én is 40 éves koromig szeretnék próbálkozni, utána tervezem eladni a gyerekcuccokat, addig még tárolom, hátha. Általában én is a többgyermekes anyukáktól kapom a megjegyzéseket...Leírnád nekem, hogy mi derült ki nálatok? Jaj, olyan jó lenne, ha valaki csinálna a Face-n egy olyan meddőségis csoportot aminek "Kistestvérért küzdünk" a neve és/ vagy a fő témája, mert minket egyre kevesebben értenek meg, hozzáteszem nem is várom el azoktól a lányoktól akik az első gyermekért küzdenek hogy megértsenek engem és pont ezért jönne jól egy hasonló zárt csoport. Sajnos nekem nem lenne időm adminisztrálni, emiatt nem is csinálom meg, de szívesen csatlakoznék. Örülnék, ha te is blogot írnál vagy többször beszámolnál a fejleményekről. Nagyon drukkolok nektek én is!

      Törlés
    2. Lényeg az, hogy szívesen beszélnék veled és Beával is többször akár priviben is.

      Törlés
    3. Andi nagyon sok mindenben hasonlítunk! Régóta olvasgatlak és olyan mintha rólam is szólna egy kicsit a blogod :-). Ismerősek számomra azok a küzdelmek, remények, vágyak, csalódások, félelmek amiken átmész.Nem egyszerű ...... nagyon nem. Szóval nálam is felütötte a fejét a hasimoto (én is csak tippelni tudok, hogy szülés után), tavaly még 290-390 körüli értékkel, de sajnos a legutolsó eredmények már 1000 fölötti értékek voltak. Nk sejt arány 20-30 % körüli, amire kaptam már 3* lipidet is (előkészítésképpen). Szedtem szteroidot is de egyik kezelés sem azok kombinációja nem hozta meg a várt eredményt. Teljesen biztos voltam ha kezeljük a problémát akkor kistesó születik, mert hipp-hopp terhes leszek (mint Luca után mind a 4x) és mivel már kezelve vagyok velünk is marad. Szép álom volt, de sajnos most elakadtunk a teherbeesésnél, így úgy érzem, hogy nem előre léptünk egyet hanem inkább hátra. Volt két inszemünk, mondván igaz, hogy sikerült ez nekünk természetes úton is, de hátha így gyorsabb. Az első szerintem túl későn volt, a második pedig szerintem egy picit hamarabb, mint kellett volna. Lombikot elkezdeni már szerintem nem fogunk, marad a természetes út illetve még lehet megpróbálok egy inszemet, de ebben sem vagyok biztos.
      Jó ötlet lenne a zárt csoport, de én meg olyan béna vagyok ebben. - Kriszta

      Törlés
    4. Kriszta, te szedsz pm gyógyszert? Nekem 75 mcg mellett évek óta stagnál az Anti-Tpo-m, 300 fölé nagyon nem ment még. Mellette szelént is szedek, állítólag ez is segít, de minden más is ami csökkenti a gyulladást: magas EPA és DHA-val rendelkező Omega 3, e és d-vitamin, stb. Jó lesz ez a zárt blog, azt hiszem lesz mit megbeszélni. ;)

      Törlés
    5. PM gyógyszert nem szedek, mivel az endokrinológus azt mondta, hogy olyan tökéletes a TSH-m (1,2), a T3 és T4, hogy ő erre még nem adna semmit. Szelént szedek bár szerintem kevés amit magamba tömök. Magas EPA és DHA-val rendelkező omega 3-at szedtem a lipid előtt sokat, de amióta lipid van bennem ezt elhagytam, de lassan újra elkezdem :-). E vitaminból a 400-asat szedem, meg megy a D vitamin is :-).

      Törlés
  3. Megpróbálom létrehozni nektek a zárt csoportot, csak időhiány miatt mindenképp kell majd még admin, ill olyan, akinek releváns. Küldöm a linket, amint kész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heni, te egy tündér vagy!!!! :) Imádlak! Leszek én társ admin, csak egyedül nem tudom bevállalni, mert nekem sincs túl sok időm. :)

      Törlés
    2. Ugyan, létrehozni nem sok idő, már kész is :) Ha jól csináltam, elvileg már te is admin vagy! Most már csak a toborzás lenne a fontos, utána úgyis a tagok maguktól generálják a tartalmat az őket éppen érintő témákkal. Itt a titkos csoport, akkor csak tagmeghívásos módon: https://www.facebook.com/groups/282882212106249/

      Törlés
  4. Jaj, de sajnálom Andi, úgy látszik ez az elmaradt beültetések időszaka...:( Remélem következő alkalommal mindketten szerencsések leszünk.
    Tudom, hogy mindent kibírsz, annyi előnye van ennek az egésznek, hogy jó erősek leszünk, meg sok minden lepereg:)
    Én úgy képzelem, hogy tökmindegy hányadik gyerekre vágyódik az ember, a vágy az ugyanolyan, és ugyanolyan nehéz, ha nem sikerül. Maximum attól nem fél már az ember, hogy sosem lesz gyereke, de valahogy nem gondolom, hogy egyéb más különbség lehet az érzelmekben, nehézségben és bármiben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így igaz! Remélem hamarosan nektek is már csak emiatt kell aggódni.;)
      Spontánra azért van még esélyünk, én még nem mondtam le erről a ciklusról. Végül is nekem volt egy 19.5 mm-es domináns tüszőm hétfőn, ma meg egy igen jó 3 fázisú nyálkahártyám. Az ovuláció is megtörtént úgy hogy ismét bízok a csodában. Neked meg eddig mindig tökéletes volt a peteérésed, szóval én nagyon drukkolok, hogy jó hírekkel gyere a napokban. ;)Fogsz tesztelni? Mekkorra lenne már, ha ilyen elmaradt beültetéses ciklusokban esnénk mindketten teherbe. :)

      Törlés
    2. Ja, azt még muszáj hozzátennem: ...és velünk is maradnának még 8 hónapig...

      Törlés
    3. Áhh, én erről sajnos már lemaradtam, mert nekem tegnap-ma elkezdett megjönni, vagy hogy is fogalmazzak. Pedig a szteroid miatt azért bíztam, de hát tényleg egy mese lett volna, ha nekem épp most sikerült volna...:(( Mindegy, azért nem fogok sírni, ha a novemberi FET-el leszek terhes:) Neked nagyon drukkolok!:)

      Törlés
    4. Oh, hát sajnálom! Viszont az jó hír, hogy kezdtek is! Mi valószínűleg csak januárban tudjuk folytatni, mert novemberben elutazunk a peteérés időszakában, decemberben pedig pont az ünnepek alá esne a beavatkozás. Csodás babás novembert kívánok Neked!

      Törlés
  5. jaj, lányok, nagyon drukkolok Nektek!
    Heniii, Te egy tündér vagy tényleg (remélem olvasod)
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Én is csatlakozhatok a titkos csopihoz a facebookon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok!

      Második lombik babánkra készülünk, a kislányunk 10 hónapos.
      Szívesen csatlakoznék a facebook csoportodhoz! Ha lehet, mondd mit csináljak. ;-)

      Törlés
  7. Igen, igen, gyertek a titkos csoportba. Írjatok nekem ide egy email címet vagy a kisviragszuletik@gmail.com-ra küldjétek nekem el hogy fel tudjalak titeket venni. Várunk sok szeretettel mindenkit aki szeretne csatlakozni. Már 30-an vagyunk. :)

    VálaszTörlés
  8. Andikám, ez az október már csak ilyen beülti elmaradós hónap lett. Cseppet se bánd, ha nem jó odabent a fészek, tényleg csak pazarlás lett volna. Bízok a spontán csodátokban is :) Hajrá, várjuk a pozi tesztet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Hunti. Már nem szomorkodom, ez van...Jó lenne a spontán baba habár több vetélést mér nem bírnék elviselni. Akkor inkább ne történjen semmi.

      Törlés
  9. Szia! Hat mint ne mondjak, tokeletlen peteeresbol terhesseg, jok a dokik nagyon (nem) En mar azert Gratulalok:)!

    VálaszTörlés