Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. november 30., szerda

Boldogság

Hajnal négy óta fent vagyok. Nagyon idegesen mentem a kórházba annak ellenére is, hogy jó hírekre számítottam. Ha tegnap írtam volna ezt a bejegyzést, akkor a címe a "Világ legboldogabb émelygő asszonya" lett volna, de mára ismét eltűntek a tünetek, úgy hogy egyszerűen csak boldog vagyok a kapott hírektől. :)

A petezsák mérete 8 mm. Szikhólyag is látható benne ami 3,7 mm :) Terhességi korának teljesen megfelelő. Ma vagyok 5+1, 22 DPO.

Jövő hét csütörtökön szívhang.


23 megjegyzés:

  1. jaj de jó! hát ez egy nagyon izgalmas időszaknak ígérkezik :))) Legszívesebben idetennék egy tapsolós boldog fejet, de nem tudok, képzeld oda!:) (pinkm.)

    VálaszTörlés
  2. ismeretlenül is gratulálok, mint régi zugolvasód :D majdnem napra pontosan ugyan ott tartunk és én is jövő hét csütön megyek uh-ra :):) Psy

    VálaszTörlés
  3. Végre! Nagyon örülök, hogy sikerült! Szorítok, hogy minden továbbra is jól alakuljon! :-)

    VálaszTörlés
  4. De jó, nagyon örülök Nektek!! :) Bea

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó hírekre érkezem, csendben reménykedtem és drukkoltam :) Nagyon örülök Nektek :)

      Törlés
  6. Ismeretlenül is nagyon gratulálok!!
    Írhatok neked privát üzenetet valahogy? Tudsz nekem egy emailcímet adni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi. Persze: kisviragszuletik@gmail.com

      Törlés
    2. Koszonom nektek! ☺☺☺

      Törlés
    3. Vasarnapig a Kolpingban vagyunk. Addig nem tudom elolvasni amit irtal, mert a telefonomra masik email cim vam regisztralva. Nem baj?

      Törlés
    4. Nem gond, köszi, aranyos vagy! Jó pihenést nektek!!

      Törlés
  7. Uristen, Uristen, meg a szivdobogsom is kihagyott egy utemet,olyan meglepodott boldogsaaaag lett urra rajtam! Tiszta szivbol gratulalok :-)

    VálaszTörlés
  8. hohóóó
    csodás karácsonyi ajándék
    de jóóóóó

    VálaszTörlés