Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 5., péntek

HCG 157

A 32. ciklusnapomon, azaz 4+2 hetesen 157 a HCG-m. A nyári terhességnél 4+3-nál 395 volt, tehát ha holnap mentem volna vérvételre, akkor a duplázódás szabályit figyelembe véve 235 körül lenne. Ha szerencsém van, akkor most mondjuk két nappal később lett vége a beágyazódás folyamatának. Nagy görcsöket a ciklusom 23. napján éreztem, bízom benne, hogy aznap kezdett el termelődni a HCG is. Viszont akkor hogy lehet, hogy 3 nappal később már pozitív lett a tesztem?

A progeszterontámogatást folytatnom kell, ultrahang jövő csütörtökön lesz. Most először a férjem sikeresen eltalált egy eret az Agolutin beadása közben, úgy hogy rendesen rettegek tőle, de természetesen mindent kibírok csak maradjon meg a baba.

Terhestüneteim vannak még mindig: érzékeny vagyok a szagokra, feszül az alhasam, érzékeny a mellem, néha kis hányingerem is van és fel vagyok puffadva. A jobb oldali fájás pár napja elmúlt.

Közben előkerestem az előző terhességem tesztjeit és a mostaniakkal együtt lefotóztam őket:

A kép bal oldalán vannak az újak. Annyi a különbség, hogy ezeket a ciklusom 26. napján kezdtem el csinálni, a régieket viszont a 28-on. Erősségben sehol sincsenek a a mostaniak a nyárihoz képest. Abból sem lett baba, hát akkor most vajon mire számíthatok?
Ennek megfelelően én nem vagyok annyira ideges és feszült mint szoktam ilyen helyzetben. A életemet ugyanúgy élem mint eddig, dolgozni is megyek és beletojok a nagy világba. Majd lesz valahogy...

Isteni csoda kell, hogy ebből baba legyen, tudom, de most picit ismét hiszek benne. Minden rosszat elviselek, csak annyit kérek, hogy ne legyen méhenkívüli, vagy, ha igen, akkor mielőbb derüljön ki, hogy megmenthessük a petevezetékemet.

9 megjegyzés:

  1. Kitartást az uh-ig! Tényleg felesleges idegeskedni, nem tehetsz semmit, csak hogy bízol. Nagyon szorítok, hogy minden rendben legyen <3 (pinkm.)

    VálaszTörlés
  2. 4+3 hetesen 99 volt a hCG-m. Mondanom sem kell, vegem volt, ket vetelessel a hatam mogott... Ket hettel kesobb, az uh elott 4000 akarmennyi :-) Tudom, mindenkinel maskepp mukodik ez is, csak egy kis biztatas. Amugy en anno egyetlen tesztet csinaltam, pont ezert, mert rettegtem az erosodes-nemerosodes kerdestol.
    Annyira drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt most nem mondod? ☺ De jo, hogy ilyen is van! Jaj, de szeretnek en is igy jarni. ☺Ti nem szeretnetek kistesot?

      Törlés
    2. Gyorsan azért visszakerestem az erről szóló bejegyzésemet, hogy biztosan jól emlékszem-e, de tök pontos voltam: igen, ennyi volt és 5+5 hetesen pedig 4172 lett. A szánalmasan gyenge kis tesztecskémet azóta is őrizgetem :)
      Szeretnénk majd, de egyelőre a tíz hónapos lányka mellé még nem aktuális :)

      Törlés
    3. De jo lenne, ha nalunk is igy alakulna. ☺Neked van blogod? En miert nem latom? Ja, h meg ilyen kicsi a Leanyzod? Akkor megertelek.

      Törlés
    4. Szívesen küldök meghívót, ha írsz címet :)

      Törlés
    5. Koszi. Megtenned hogy te irsz nekem elobb a kisviragszuletik@gmail.com-ra, majd en megirom neked azt az email cimet, amihez a blog tartozik? Nem irhatom ki ide az email cimemet, mert tartalmazza a teljes nevemet. Koszi elore is. ☺

      Törlés