Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 9., kedd

HCG 418 U/L, progeszteron 274,1nmol/L

Alakulnak a dolgok. Tulajdonképpen a duplázódás meg is történt, ami jó jel, de én természetesen nem vagyok nyugodt, mert ez a szám 5 hetesen még mindig nagyon alacsony...
Érdekesség, hogy a progim most el van kissé szállva. Átkonvertálva 88 ng, ami jócskán meghaladja az első trimeszteri 55ng körüli felső határt. Az előző terhességnél csak 55 nmol volt( 17 ng), ami miatt aggódtam is. Most azt nem tudom, hogy ez az érték az Agolutin miatt szállt-e el, vagy tényleg jó irányban halad a terhesség. Nyáron Prolutexet szúrtam. Vajon ennyivel jobb az Agolutin? Reméljük a csütörtöki ultrahang után okosabbak leszünk...

Sajnos Balázs egy éjszaka kihagyás után újra hányt. Borzalmas ez a vírus. Nagyon rossz volt úgy eljönni dolgozni, hogy szüksége lett volna rám...


7 megjegyzés:

  1. De jó, nagyon örülök :)) Nekem "rásegítés" nélkül volt pont 88 a progim az 5. héten, és az orvos azt mondta, hogy tökéletes. Nagyon drukkolok az UH-hoz (is) és jobbulást Balázsnak!

    VálaszTörlés
  2. Jaaj, de vartam az ujabb hireket! Alakul, jo lesz ez! Allitolag az sem jo, ha a hCG-szint tul gyorsan felszokik tulzo magassagokba! Hajra tovabbra is!

    VálaszTörlés
  3. jaj, de jó!! Nagyon örülök, hogy jó felé haladnak a dolgok!<3 :)

    VálaszTörlés
  4. Azért drukkolok h túl legyetek az első trimeszteren...

    VálaszTörlés
  5. Azért drukkolok h túl legyetek az első trimeszteren...

    VálaszTörlés
  6. Mennek a drukkok továbbra is! :) Remélem azóta már a család is meggyógyult!

    VálaszTörlés