Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. február 11., csütörtök

Kórház

Sajnos szombat óta nem sokat javult Balázs állapota. Vagyis én azt hittem, hogy jobban van, mert vasárnap már csak hasmenése volt. Aztán hétfőn ismét hányt, majd kedden jobban lett. Délelőtt evett-ivott rendesen, de délután minden kijött belőle. Elrohantunk vele a haziorvoshoz, aki nem találta vészesenek a helyzetet. Tegnap ismét nagyon jól volt egészen délutánig, amikor annyira elkezdett görcsölni a pocika hogy ordított, majd hányt és ment a hasa. Egy idő után már csak öklendezett és kezdett elesetté és sápadtá válni. Olyan gyenge lett, hogy azt hittem itt a vég. Na akkor futottunk vele a kórházba. Borzalmasan hosszú út volt, nem kívánom senkinek...
A János kórház dolgozoi ismét bizonyítottak, soha nem mennék másik helyre. Aranyosak, gyerekszeretőek és igazi profik. Elvileg nem is ide tartozunk, mégis felvettek, nem küldtek el a Lászlóba. Itt legalább egy ágyban fekhetek a gyerekkel, nem a földön. Még egy hatalmas pozitívum, hogy van wi-fi. El vagyok ájulva!
Kismanóm igazi hős volt, többször szúrták, mire jött vér a kiszáradt testéből. Aztán bekötötték neki az infúziót, ami azóta is lóg ki a csöpp kezéből.
Most jól van, de nem bízom el magam, mert eddig is minden rendben volt vele a nap egyik felében és csak délután jöttek a meglepetések...
Egész jó nekem így 5 hetes terhesen karanténben feküdni egy másik hányós-hasmenéses anyuka-gyermek párossal...

9 megjegyzés:

  1. Uhh szegényke és te is! Jobbulást mihamarabb Balázsnak és neked pedig kitartást, vigyázz magatokra...

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok!
    Olvastam lentebb, hogy a KOlpingból hoztátok ezt a szépséget. Foglalásunk van február végére hozzájuk, és nagyon ott tartok, hogy lemondjam. Amikor mentetek, előtte szóltak, hogy járvány van náluk?Én írtam neki a napokban, hogy mia sszitu, és azt írtam már lecsengőben van, de nekem nagyon nemhiányzik, hogy így járjunk (én elkaptam 30 hetes terhesen a fiamtól, magasa lázam lett, de egy nap alatt megjavultam, nem lett semmi gáz) és egy rakat pénzt is ott hagyjunk.
    Az infúzión kívűl adnak valamit a kisfiadnak? Neked adtak avlamilyen tanácsot a megelőzésre?
    Jobbulást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ertesitettek a jarvanyrol. A Pahok-posztban irtak, hogy van par beteg. Mi mar ketszer voltunk ugy, h nem hoztunk haza semmit, mondjuk ez aprilisban es oktober elejen volt. ANnak majd nezz utana, h le lehet-e mondani a foglalast, mert nem mindegyiket lehet. En mondjuk nem hibaztatom oket, nem nagyon tudnak mit csinalni, mert folyamatosan erkeznek a beteg gyerekek. Csak egyszer kapott infiziot, ma mar semmi baja, megyunk haza. Mast nem adtak neki, persze ez is boven eleg volt...

      Törlés
  3. szerintem, ha nem lehet lemondani, áthelyeztetem más dátumra. Neten rákerestem a calici és kolping párosra, sajnos nem egy bejegyzés szól erről, úgyhoyg szerintem, ha ezt ép bőrrel megússzuk, akkor nem nagyon megyünk többet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beírtam a keresőbe én is...Nem semmi! Mi ettől függetlenül megyünk még, legfeljebb kihagyjuk ezentúl a téli időszakot.

      Törlés
  4. A fiam 15 hónaposan volt először calicis, 2013 augusztusában, a Balatonról hozta, ott is minden nyáron van, szerintem, a calici évszakfüggetlen, sajnos. Tavaly mi a húsvétot töltöttük fertőzötten, mindenkin végigment. Akkor sztem valamelyik játszóházból hozták.
    A kolping jó, mi is szeretjük, viszont az ára horror, és ezért elvárható (lenne), hogy mindent megtegyenek iylenkor.(egyes kommentek szerint b6 vitamint adtak nekik, ez a nevetséges kategória) Nem tudom, az ántsz volt-e kint vagy annyira ügyelnek a "hírükre"hogy titokban tartják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk azt válaszolták, hogy szoros kapcsolatban vannak az ANTSZ-el, akik elégedett velük amiatt, hogy ennyi mindent megtesznek a vírus ellen. "A megbetegedések regisztrációját követően azonnal jelentjük az eseteket a helyi egészségügyi hatóságnak és most is kértük kollégáik rendszeres ellenőrzését a szállodában, valamint a cselekvési tervünk felülvizsgálatát. Bár tudom, hogy az Önök részére ez nem megnyugtató, de mindent teljes mértékben rendben találtak, sőt gratuláltak az általunk elvégzett intézkedésekhez." Azt írják, hogy január-február környékén tombol a vírus, szóval mi ezt az időszakot ki fogjuk ezentúl hagyni.
      Augusztusban a Balatonon Balázs is hányt egy éjszakán át, de mivel rajtunk nem jött ki, úgy gondoltuk hogy sima gyomorrontás, de így utólag lehetett akár calici is. Az orvosokat a kórházban kérdeztem, hogy ez melyik vírus, de állítólag még vérből sem tudják megállapítani, lehet calici, rota de bármi más is...

      Törlés
  5. Itt bezárnak egy egész osztályt, a vírus miatt. Kolpingban, meg megtudhatod a reggeli szórólapon, hogy mellesleg megbetegedett néhány gyerek, felnőtt...

    http://index.hu/belfold/2016/02/24/jarvany_egeszsegugy_uzsoki/

    VálaszTörlés