Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. december 17., szerda

19 hónapos

Nem sok változás történt az elmúlt egy hónapban. Még mindig nem beszél, de folyamatosan magyaráz babanyelven. Elkezdődött a dobálós korszaka. Szó szerint félünk tőle, nehogy valami nehéz tárgyal leüssön minket :) Sajnos a pakolós korszak is megmaradt még, mindent kipakol, ledobál a polcokról. Szerencsére imád takarítani is, a porszívót kiveszi a kezemből és próbál utánozni, de mosott már ablakot is a maga módján. Amíg ezt a bejegyzést írom is éppen megy a porszívó és ügyködik vele, pedig van neki játékporszívója is, de az igazi sokkal jobb:) Azonnal elkezd törölgetni, ha meglát valahol egy rongyot vagy egy zsepit. Übercuki :)

Továbbra is köztünk alszik, éjjel egyszer-kétszer felkel enni. Imádja a babakönyveket, odahozza, hogy olvassak neki belőlük. Mesét is szoktam hagyni, hogy nézzen délután.

Az étvágya valamivel jobb az eddiginél, jó ez a vitamin. Elég nehéz beadni neki, először Kububa kevertük, de megunta, most meg a gyümölcspépbe teszem bele, de az utóbbit sajnos nem minden nap fogadja el, így nincs egyszerű dolgunk.

Megtörtént az első véres baleset is, felmászott és felállt a babakocsiban, aminek az lett a következménye, hogy arccal lefelé borult a földre a kocsival együtt. Gondolom elharaphatta a száját, amiatt vérzett szegény hosszú perceken keresztül. Nagyon megijedtem, azt hittem kitört a foga és vele együtt sírtam. Aztán a karomban aludt el, pont úgy mint kisbaba korában és amikor felkelt, semmi baja nem volt már.

Nagy bajban vagyunk a cumizással, egyre függővé válik. Sír, ordít, ha nem adom oda neki napközben is. Próbálom azért elterelni a figyelmét róla, de nem mindig megy. Semmi bajom nem lenne, ha csak altatáshoz használná, de ő sajnos egész nap ellenne vele a szájában. Én választottam annak idején a cumit, amikor megláttam pár napos korában, hogy az ujját szopja, de nem akartam hogy ez legyen belőle még akkor sem, ha tudom, hogy könnyebben lehet róla leszokni mint az ujjáról.

Itt egy kép, ahol sikerült három cumit begyűjteni a délutáni alváshoz( pont mint én kiskoromban):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése