Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. március 25., vasárnap

Fogyás vitaminkúra alatt

Tegnap nem hittem a szememnek, amikor ráálltam a mérlegre: 3 kg-ot fogytam, úgy hogy semmi különöset nem csináltam. Szerintem a propolisznak és a méhpempőnek köszönhetem, mivel ezeknek anyagcsere fokozó hatásuk van. Azért is érdekes ez a fogyás, mert már lassan három hónapja óriási adagban szedem a vitaminokat, amitől elvileg mindenki hízik. Hát mégsem.

Említettem a múltkor, hogy a pempő nálam nem okoz mellékékhatást. Hát ez 3 napja megváltozott. Amikor tegnapelőtt fájt a fejem, az időjárásra fogtam. Tegnap már gyanús volt. Amikor ma reggel is fejfájásra keltem, akkor már biztos voltam benne, hogy a pempő méregtelenít. Na de pont ilyenkor nem szabad abbahagyni, ezt kell kibírni, hogy kifejtse hatását. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése