Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. március 29., csütörtök

HSG vizsgálat

Itthon vagyok, túl a HSG-n. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen sima ügy. Abszolút túlélhető! Egyedül a katéter felhelyezésénél éreztem 1 másodpercig fájdalmat, a kontrasztanyag meg sem kottyant. El sem hittem, hogy vége, olyan gyorsan történt az egész! :)Olyan sok rosszat olvastam róla, sokan ájulásról számolnak be. Nagyon féltem!

Nem adtak fájdalomcsillapítót és csak nagy nehezen engedték meg, hogy bevegyek egy Cataflamot.

Diagnózis: mindkét petevezetékem átjárható :P , de van egy kis rendellenesség: Uterus Arcuatus( szív alakú méh). Szerencsére nem sövény, tehát nem kell műteni! :P Én olyan boldog vagyok, hogy csak na!

Nem is értem, miért aggódtam ennyit, hiszen a fogtöméseket is érzéstelenítő nélkül csináltatom. A kozmetikus is kínoz minden hónapban, szóval kár volt félni. Valahol tudtam, hogy átjárható leszek, hiszen egy évig jártam hastáncra.

Az orvosom adta át a zárójelentést. A vizsgálatot nem ő, hanem az Újvári doktor úr csinálta. Azt mondta, hogy nagyon jó lett az összes leletünk, akár kezdhetünk is jövő hónapban, de adjunk egy-két hó esélyt a természetesre. A férjem spermája a vitaminoktól 17 millára kúszott fel (tökéletes mozgékonysággal). Doktor úr azt mondta erre, hogy tavaly óta változott a meddőség határa. Már nem 20, hanem 15 millió jelenti a jó értéket. Ő bízik a természetseben, de ha mégsem jön össze, akkor csak 3 inszemet csinál a lombik előtt. Mivel tökéletesek a peteéréseim, emiatt nagyon minimális hormonadagot ír fel nekem.
Végül úgy döntöttünk, május 13-a körül kezdünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése