Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. május 18., péntek

Az első adag Menopur

4 órát várakoztam a BMC-ben ma, mire sorra kerültem. Őrültek háza volt!
Menopurt-t írtak fel. 10-et váltottam ki, azt hittem elájulok: 40.000,-ft-ot fizettem.
Eléggé fájt ez a szuri.
Tele vagyok aggodalommal. Vajon jó a Menopur? Nem fognak túlstimulálni vele? Azt mondták, hogy minimális a hormontartalma, de nekem mégis rengetegnek tűnik ez a mennyiség.
.
Egyik lány, akivel a HSG-n is együtt voltunk, mesélte ma, hogy a fele haja kihullott az inszem alatt. Szegénynek ma volt az eredményhirdetése, ami nem sikerült.

Mellesleg végre a kineziológushoz is eljutottam ma. Nagyon érdekes volt, az első 5 percben magától jött rá, hogy 19-21 éves koromban értek óriási traumák. Szóval, jót tett a lelkecskémnek nagyon. Ő is azt mondta, hogy nagyon kell hinni a sikerben, nem szabad feladni. A negatív gondolatokat el kell engedni, nem szabad őket eltusolni, mint ahogy a Secret is tanítja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése