Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. május 28., hétfő

Az első inszemináció- szép remények :)

Megjöttem az inszemről.:)

Remélem mindkét baba megfogan. :P Sok szeretettel várjuk Virágot és Lacikát. :D :D :D :D :D

Ma is dolgoztak a BMC-ben, pedig Pünkösdhétfő volt.  Azért ez nem semmi!

Ismételten helyettesítették az orvosomat, ugyanaz az orvos, aki felírta a gyógyszereket, így neki kell majd megköszönnöm a babát/ babákat június 14-én.

Most nagyon boldog vagyok! Nem érdekel a sok sikertelen első, nekünk most összejött. Az viszont érdekes, hogy a férjem csak 12 millát produkált, igaz 50 és 60% mozgékonysággal. Legutóbb 17-nél tartottunk. Azt mondták, hogy egy is elég, ne keseredjünk el. Na de én most telhetetlen vagyok, kettőt akarok!!!

(Egy évvel később, ugyanúgy Pünkösdhétfőn jöttünk ki a kisfiammal a kórházból 2013. május 20-án)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése