Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. július 2., hétfő

DPO 10- Újabb negatív teszt

Tudom, hogy korai elkezdeni a teszteletést, de én nem bírok magammal. Eredményhirdetés pont 1 hét múlva lesz. Ma van a ciklusom 24. napja.
Megnyugtatom magam, hogy amiatt tesztelek, mert következő héten lesz a fogbeültetésem második része, tehát nekem muszáj tudnom, hogy terhes vagyok-e.

Egyébként ma is negatívat teszteltem és sajna a mai lh-m vonala halványabb mint tegnap. Sok reményt nem fűzök már a dologhoz, de azért még teljesen nem adtam fel.

Eddig 25-ös érzékenységű tesztet használtam, de sikerült ma 10-es érzékenységűt rendelni a neten. Tíz darab itt annyiba kerül, mint egy a gyógyszertárban. Csakis ezek mutatják ki a korai terhességet, így egy újabb reménysugár villan fel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése