Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. szeptember 25., kedd

Jól elhíztam, baba meg sehol :(

Ismét a fórumról idézem saját szavaimat:

"Sajnos ebben a hónapban alig tudtunk spontánkodni, mivel a férjem rengeteget dolgozott, szinte nem is találkoztunk. A sok petém kárba veszett.
Most már nem érzek hasfájást. Újabb gondom van: nagyon felpuffadt a hasam. Úgy nézek ki, mint aki 4 hónapos terhes. Elkezdtem diétázni és tornázni is( persze nem drasztikusan, hallgatok rád), de attól tartok, ez a nagy has nem fog vagy 3 hónapig lemenni, amíg nem ürülnek ki ezek hormonok.
Nektek meddig volt nagy hasatok sikertelen lombik után?
Nekem sajna bekövetkezett, amitől a legjobban féltem: jól elhíztam, baba meg sehol."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése