Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 1., hétfő

Megtörtént a várva várt CSODA :)


2012. Október 1-je. Nem gondoltam volna, hogy a csoda velem is megtörténhet.

Munkahelyi kiránduláson voltunk, jó sokat idegeskedtem aznap délelőtt.

Úton hazafelé, azon gondolkodtam, hogy ideje lenne egy tesztet csinálni, nehogy véletlenül cisztám legyen, amit kezelni kell.

Délután volt már, amikor elővettem a tesztet. Most az egyszer egyáltalán nem reménykedtem.
Még álmomban sem gondoltam volna, hogy két csík lesz rajta. Kezem-lábam remegett, nem mertem örülni..
Olyan sokat csalódtam már.

Nem szóltam a férjemnek, személyesen akartam átadni neki. Már évek óta van itthon egy pár rózsaszín  nyúlformájú bébicipő, amit erre a jeles eseményre tartogattam. ( A férjem imádja a nyulakat. A cipő színe azért rózsaszín, mert akkor még csak kislányban tudtam gondolkodni) Alig találtam meg, mivel jó mélyen eldugtam az egyik fiókba, hogy ne is lássam, ne fájdítsa a szívemet.

Ezt írtam a fórumra:

"Nem tudom még, hogy álmodom-e vagy igaz, ami velem történt pár perccel ezelőtt.

5 napja késik, úgy voltam vele, hogy bekavartak a hormonok. Tegnap, tegnapelőtt a WC papíron láttam csak borsónyi barna foltot.

Csináltam egy tesztet, ami POZITÍV lett. Nem hiszem el! Alig voltunk együtt ebben a hónapban, ezerrel tornáztam, iszogattam.

Nem merek másikat csinálni, nehogy csalódjak.

Szerintetek nyomjak egy kis progeszteront a biztonság kedvéért? Orvos még most úgy sem foglalkozna velem, rátok hallgatok.( a minimális barna miatt)"

Később mégis csináltam egy másik tesztet is, ami már 25-ös érzékenységű volt. Pozitív volt az is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése