Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 11., csütörtök

Az egész fenekem egy nagy piros fájó folt

Ma reggelre az egész fenekem egy piros nagy fájó folt lett. Olyan mintha leégett volna.

Nem kockáztatunk többet, este elmegyünk az ügyeletre beadni. Biztos vagyok benne, hogy a férjem jól adta be, én rontottam el a jegeléssel.

A popsimat olyan szinten elintéztem, hogy az ügyeleten azt mondták, másnap sürgősen menjek a sebészetre. Kezdek rettegni, nehogy belázasodjak, mert megölhetem a Kicsikémet. Mekkora barom voltam!

Terhességi tüneteim azért vannak még. Napi 10 órákat alszom, napközben  is fekszem az ágyban.  Hiperaktív típus vagyok, emiatt furcsa.
Ezen kívül bő folyásom van. Ma már egy túros hófehér folyás is megkörnyékezett. Eddig sárgás volt. Nem viszket, nem büdös. Estére szerencsére megint sárga lett.

Egyébként meg tiszta ideg vagyok. Nem hiszek a sikerben és rettegek a keddi uh-tól.

Bele fogok örülni ebbe a gyerek témába!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése