Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 16., kedd

Életem legboldogabb vagy legszomorúbb napja

Nagyon izgulok! Ma este megyünk ultrahangra, és bízom benne, hogy lesz már szívhang.
Próbálok hinni a csodában. Szétizgulom magam, egész nap imádkozom.

Boldog kismami akarok lenni! :P :P :P :P :P :P :P :P


Remélem meghallom ma életem legcsodálatosabb dallamát, a szívhangot!

Nagy nehezen eljön az este. Befújom magam azzal a parfümmel, melynek illatától a mai napig egyszerre jóérzés és borzongás fog el. Mellőzöm a szempillaspirált és elindulok.

A rendelő előtt megpillantok egy menő "kocsmát". Eldöntöm, hogy ha nem sikerült, akkor ott töltöm az éjszakát.

Reményekkel telve ülök föl a doktor úr székére. Elmondom neki, hogy jól gondolja meg mit talál, mert ez lesz életem legboldogabb vagy legszomorúbb napja. Majd azt is elárulom neki, hogy már ki is néztem a sarki kocsmát a bánatom enyhítésére.

Nagy nehezen megmutatja mit lát. A szívhangot nem hallottam, hanem láttam...
Életem legboldogabb napja lett ez a mai  :P :P :P :P :P :P :P :P :P

A baba jól fejlődik, háromszorosára nőtt múlt héthez képest.

Petezsák: 24,4 mm
Baba: 8,5 mm :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P


A fenekem látványától megijednek, így áttérhetek a Crinone gélre. A Rutascorbint szednem kell továbbra is.
Szerencsére az UH feje ezúttal nem lett véres.

Megpróbálok többet nem aggódni, mert csak ártok a babának.
Most már tudom, hogy a tünetek nem mindig egyformán érezhetőek. Egyik nap feszül a cici, másik nap nem. A hő is folyamatosan ingadozik. A hasfájás sem utal rosszra. ( pár napja fájdogál)

Jövő héten már mehetek dolgozni és az előre kifizetett prágai utunkról sem kell lemondani.

Nagyon boldog vagyok, habár felfogni még nem igazán tudom.

Otthon közlöm a fórumos csajokkal/ fiúkkal a jó híreket, majd elkészítem életem első babás vonalzóját, ami persze rózsaszín. Kislányban gondolkodom továbbra is.

A szülés várható időpontja: 2013, június 6.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése