Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 25., csütörtök

Menjek vagy ne menjek Prágába?

Tegnap óta dolgozom megint.
Jobb így, mert kevesebbet agyalok.
Szerencsére, az émelygésem is csökkent, biztos a sok fekvés tette.

Beléptem a kritikus 8. hétbe, amitől nagyon féltem. Sok mindenkinek ekkor megy el a babája. Nem tudom, hogy van-e erre valami magyarázat, meg persze ez nem egy tudományos megállapítás. Én is csak így hallottam, meg sajnos pár ismerősömmel meg is történt a tragédia.

Ráadásul szombaton megyünk Prágába. Nem vagyok normális, de nem tudtam senkinek sem elpasszolni az utat.
Az orvosom elengedett, tehát nem is tudom, mit aggódom, viszont sokan ilyeszgetnek, hogy így fogom elveszíteni a babát.
Örlődöm!
Tudom, hogy egy jó ideig nem fogok babával eljutni a kedvenc fővárosomba, de nem akarok a babának sem ártani. Sohasem tudnám magamnak megbocsátani!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése