Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 13., szombat

Nehezen telnek a napok

Popóm ég még mindig, de kibírom valahogy! A lényeg, hogy a baba jól legyen.

Sajnos maradandó foltot sikerült kreálnom. Életem végéig az első terhességemre fog emlékeztetni.

Minden este megyünk az ügyeletre beadatni az injekciót.

Nagyon nehezen telik ez az időszak.
Nem tudom, hogy várjam-e a keddet, vagy ne. Olyan jó kismamának lenni! Persze, én bízom abban, hogy minden a legnagyobb rendben lesz!!

A petezsák méretei is idegesítenek.  Egyik internetes oldalon azt láttam, hogy a CRL-nek 5+5 hetesen már 3mm-nek kellett volna lennie. Na de nem is idegesítem ezzel magam.
Kedden lesz egy gyönyörű dobogó szívecském, ez itt a lényeg.

Egyre rosszabb a gyomrom. Ég is, meg a kaja is sokszor kifordul a számból.  Ma már kétszer ki kellett köpnöm kedvenc ételeimet. Na, nem áltatom magam, lehet hogy csak az Agolutin okozza.

Annyira szeretném ezt a kisbabát!

Nagyon szép napom volt! Barátnőmék a 2 hónapos babával nálunk töltötték a délutánt. Olyan jó babaillatú volt minden! Kicsit elfáradtam, mivel rengeteg fincsi görög kaját készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése