Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 21., vasárnap

Jó lenne már túl lenni az első trimeszteren!

Nagyon ég a gyomrom mostanában. Sok szagot és illatot nem bírok elviselni. Undort érzek, de nem hányok. A kedvenc mosótablettám illatát sem bírom elviselni. Áttértem egy másikra.
Utálom a paradicsomot, pedig eddig télen sem tudtam  mellőzni.
Nagyon sokat járok pisilni. Majd leszakad a derekam. Szúrnak a petefészkeim. A mellfájdalmam csillapodott megint.
Álmosság, fáradtásg érzése viszont egész nap végigkísér.

Újabb hülyeséget csináltam valamelyik nap, alig merem leírni.
Megkaptam az Agolutint és felnyomtam a Crinone-t is, pedig a férjem szerint felváltva kellett volna( így kell áttérni a Crinone-ra). Másnap úgy fel voltam puffadva és olyan ideges, feszült voltam, hogy majdnem beleörültem. Estig nem jöttem rá, hogy mekkora hülyeséget csináltam, mert ugye egyik nap kellett volna a szuri, másikon a Crinone. Semmiképpen sem a kettő egyszerre...
Persze, ezek után jött a para, hogy megöltem a babát.
Nagyon remélem, hogy nem. Csak nem olyan ártalmas a progeszteron!

Tele vagyok reménnyel, ugyanakkor továbbra is rettegek.
Megtudtam, hogy még egy ismerősöm járt úgy, hogy a 8. héten volt, a 10. meg már nem volt szívhang.

Jó lenne már túl lenni az első trimeszteren!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése