Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 7., vasárnap

Egyszer fenn, egyszer lenn

Próbálom elképzelni ahogy a karomban tartom a gyerekem, szinte érzem az illatát!

Aztán rettegek, hogy nem marad velem a csodabébim, de próbálom elterelni a gondolataimat a vetélésről.

A bababoltban a férjemmel megvitattuk, hogy mit veszünk, hová rakjuk. Ez sokat javított a hangulatomon.

Simogatom a pocimat és beszélek az én kis tündéremhez. Próbálom enyhíteni a félelmeimet.
Nem tudom, hogy bejön-e ez a hozzáállás vagy sem, de azt tudom hogy a negatív gondolataimmal csak ártok a bébinek.

Másrészt egyáltalán nem vagyok nyugodt. Egyik pillanatban rózsaszínben látom a világot, a másikban meg rettegek. Elviselhetetlen vagyok ismételten!
Rettegek, mert nem tudom elhinni, hogy 5 év szenvedés és csalódás után babát várok. Nem tudok bízni a sikerben. Ideges leszek, majd miután észhez térek, rájövök(egy újabb biztató jel után), hogy pont ezzel ártok a picinek. Szóval ideges vagyok amiatt,hogy ideges vagyok.

Nem tudom, hogy lehet átvészelni az első heteket.

Sajnos tudom, hogy a szívhang sem garancia, mivel több ismerősömnek szívhang után ment el a baba.

Most picit megnyugodtam ismét, mivel szédelegtem és megmértük a vérnyomásomat: 84/46. Baromira alacsony, nekem 125 körül szokott lenni. A szuper google elhitette velem, hogy ez bizony egy természetes terhességi tünet, tehát most megint nagyon happy vagyok.
Sajnos, nem tudom, meddig tart...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése