Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 8., hétfő

Segítség! Nyálkás szövetdarab van a wc papíron

"Ugye a nyálkás mini szövetdarab a wc papíron az a vetélés előjele?" Kérdezem a lányokat a fórumon. "Sajnos a mellem sem feszül már.  Holnap megyek Tanár úrhoz és minden kiderül.
Mindenesetre, a Crinone-t nyomom már, telefonban leegyeztettük."

Az biztos, hogy ha ez most nem sikerül( miután teljesen beletörődtem hogy nem lehet gyerekem, szépen éltem az életem, jól éreztem magam), akkor én fogamzásgátlót fogok szedni, hogy soha többé ne érjen ekkora csalódás. Ezt nem élném túl még egyszer.

Egyébként valahol még mindig bizakodó vagyok és úgy érzem, hogy a kislányom odabent van és marad is júniusig.

Majd a lányok megnyugtatnak, hogy a vetélés nem ilyen, ott sok vér folyik.
Most már abban reménykedem, hogy összeállt a bő fehérfolyásom és pisilésnél egyben távozott.

Nem vérzek, de a vetélés miatt ennek ellenére aggódom, mert ismerősömnél úgy ment el a baba 8 hetesen, hogy egy deka vér sem távozott. Persze, műszeres befejezés lett a vége.
Nem fáj semmim, ( max tompán nyilallgatok), nem vérzek és nem is fogok!
Reggel csináltam tesztet, a 25-ös full pozitív volt, tehát van még bőven hcg a véremben. Sajnos azt is tudom, hogy ez vetélés után sokáig benne van a vérben.

Holnap este minden kiderül. Addig is, fekszem az ágyikóban és nem megyek dolgozni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése