Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2012. október 30., kedd

Megjártuk Prágát


Megjöttünk Prágából. 

Imádom ezt a várost, kár lett volna kihagyni! 
Odafelé betértünk Kutna Hora-ba, ahol a híres csontkápolna van. Nem volt olyan nagy szám, mint hittem. Visszafelé megnéztük Telc városát, ahol szép színes, habos-babos épületek vannak. 

Több városba szerettünk volna betérni, de sem az időjárás, sem az idő rövidtésge nem tette ezt lehetővé.

Végig havazott és hideg volt, mínusz egy fok.

Természetesen nem bírtam ki és most is sokat gyalogoltunk.

Ráadásul végig rázkolódtunk az ezer éve megépített autópályán. Borzalmas volt! Elég bátor vállalkozás volt ez részemről. Tavaly busszal mentünk, úgy nem lehetett érezni. Előtte jó pár évvel voltunk már kocsival, de már nem emlékeztem erre a rossz minőségű autópályára.

Remélem nem ártottam a babának.
 

Holnap este megyek uh-ra. Nagyon izgulok megint.

Ma megint hányingerem és savam van. Prágában nyoma nem volt ezeknek a tüneteknek, ott csak a hasam fájt. 
A szagokra még mindig nagyon érzékeny vagyok, sok mindentől undorodom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése