Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. november 22., szombat

TSH 0,77 :)

Egy hónap gyógyszerszedés után 0,77-re csökkent a TSH-m, aminek nagyon örülök, mert legutóbb már 3,6 volt.
Sajnos úgy érzem, ez nem az ideális szintem. Még mindig túl vagyok pörögve, sokszor éjjel nem tudok elaludni, ennek ellenére nappal nem érzem magam fáradtnak. Szerintem sok nekem az 50 mg. Ráadásul csak körülbelül 10 napja szedem az egész szemet, előtte egy hétig háremnegyedet, az első két hétben meg fél Letroxot szedtem. Van egy olyan érzésem, hogy a következő vérvételen tovább fog csökkenni a TSH-m, mivel addigra már ténylegesen egy hónapja fogom szedni az 50 mg-ot. Továbbá kíváncsi leszek arra is, hogy ebben a hónapban lesz-e köztes vérzésem, mint a múltkor, mert nagyon nem örülnék neki. A peteérésem most a 13. napon volt- kicsit korábban mint szokott- tehát rövidebb ciklusra számíthatok.

A vérvételen egyedül voltam, pedig én nagyon majrés vagyok, félek az ájulástól. Büszke vagyok magamra és a budaörsi egészségközpont személyzetére is, akik mindent elkövetnek, hogy eltereljék ilyenkor a figyelmemet és jókedvre derítsenek, ami úgy néz ki, hatékonyan működik. Tulajdonképpen az AMH miatt mentem, de ha már ott voltam, kértem egy TSH-t is. Az endokrinológusom november vége, december elejére adta a beutalót TSH, FT3, 4, inzulin és a többi fontos vizsgálatra, úgy hogy valójában akkor fog kiderülni hogy jó-e ez az adag vagy sem. Az AMH miatt nagyon izgulok, kíváncsi vagyok, hogy ért-e valamit a 200 mg Q10, amit már elég régóta szedek. 2012-ben 1,4 volt a mesterséges kezelés előtt, amik valószínűleg rontottak rajta, úgy hogy kész csoda lenne, ha ennél jobb lenne az értékem. Körülbelül 2 hét és kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése