Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. március 15., kedd

Március 11

Ekkor született volna meg az első missed ab-es babám. Nem tudom kiverni a fejemből ezt a dátumot.
Sorban születnek a Face-n az ismerőseim márciusi babái, az én könnyeim meg sorban potyognak. Kegyetlenül fáj, hogy én nem hozhatom haza a kórházból az első Angyalkámat.
Még jó, hogy itt van Balázs, különben nem lenne értelme az életemnek. Ha vele valami történne, akkor én végeznék magammal. Jujj,azt hiszem kissé depis vagyok...

8 megjegyzés:

  1. Fura, pont most írtam arról, hogy négy évvel ezelőtt ezen a napon csináltam az első pozitív terhességi tesztemet. Mennyire boldog voltam! És kicsit meghaltam, mikor elment. Annyira együttérzek veled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Olvastam anno a bejegyzésedet. Borzalmas lehetett elveszíteni az első gyermeket, én azt nem nagyon éltem volna túl. Így talán kicsit könnyebb...Remélem 40 éves koromra nekem is kettő lesz. ;)

      Törlés
  2. Rázd meg anyám magad! Ott van a csodás családod életed!! S még ilyen kitartó bizakodó nővel sosem találkoztam. Fel a fejjel jön jobb időszak is.

    VálaszTörlés
  3. Rázd meg anyám magad! Ott van a csodás családod életed!! S még ilyen kitartó bizakodó nővel sosem találkoztam. Fel a fejjel jön jobb időszak is.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van egy ilyen datumom. Erdekes, az elsot meg sem jegyeztem. De a masodik belem egett asszem orokre. Mar nem erzek fajdalmat azon a napon, de az elmult harom evben mindig eszembe jutott. Ez is a gyasz folyamatanak resze. Nem attol leszel eros, hogy kepes vagy nem sirni, hanem hogy a fajdalom ellenere is csinalod tovabb!
    Kitartas!

    VálaszTörlés