Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. április 6., szerda

48 napja semmi

Azaz nem jött még meg...
A hőm alacsony tartományban, minden eddig megcsinált ovulációs tesztem negatív, tehát még peteérésem sem volt. Természetesen a terhestesztek is negatívak...
Még így nem jártam soha. 25-27 naposak a ciklusaim és mindig van peteérésem. Legalábbis a legutóbbi vetélésem előtt ez volt. A nyári missed ab miatti műtét után már három héttel jelentkezett a mensim. Lombik után sem késet soha.
Valami nagyon felborulhatott odabent. Kezdem lassan feladni a tesóprojektet. Szerencsére két hetente járunk párterápiára, ami azért sokat segít ebben is. Ez már az a állapot, amin a vásárlás nem tud segíteni...
Teljesen még nem állunk le, mert várjuk a menstruációt, hogy végre beültessük a fagyasztott babánkat és azt a maradék két lombikot is meg fogjuk még csinálni, de muszáj volt valamit lépni a beletörődés irányába is.
Szeretnék írni Balázsról is, hogy mennyit fejlődött és milyen szépen beszél már, de egyszerűen nincs időm semmire.

8 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy hallok rólad. Tök jó, hogy jártok párterápiára, biztosan sokat segít. Nekem a pszichiáter nagyon sokat, egyik legjobb döntés volt életemben, hogy járok, bár én arra a szintre nem jutottam még el, hogy lemondjak róla, és mondjuk elképzeljem az életem gyerek nélkül. Azt még nem tudom elképzelni, hogy boldog lehetek gyerek nélkül is (pedig az eszemmel tudom, hogy lehetek az, sőt már most sok gyerekes ismerősömnél boldogabb vagyok), pedig sokat lendítene a lelkivilágomon, az tény. De hát lehet, hogy azért van ez, mert nem is kell beletörődni :)
    Kitartást Neked, Andi. Ez most egy ilyen időszak az életedben. Nagyon is megértelek, tudom, milyen mikor a kudarcról kudarcra élés után az embernek tele lesz a töke az egésszel, de én mondom Neked, lesz ez még jobb is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Eszed ágában ne legyen lemondani a gyermekről! Én tudom, hogy eljön a ti időtök is hamarosan!

      Törlés
  2. Szia Andi, kb 1 éves volt Dani, mikor én is ugyanígy jártam. Nekem is 25-28 napos ciklusaim vannak, és abban a hónapban csak nem akart megjönni. Aztán a 35. nap körül elmentem dokihoz, nem látott semmi különöst, és azt mondta, valószínű abban a hónapban nem repedt meg a tüszőm. Mondta, ha még a következő 2 hétben nem jönne meg, menjek vissza és ad valamit, amitől megjön. Aztán az 50. nap végre megjött. Se előtte se utána nem történt ilyen, szóval nálam ez egy egyszeri eset volt, szerintem neked is valami hasonló lehet.
    Én anno kineziológusnál jártam, a sok sikertelenség miatt, azután én még nem éreztem magamon változást. Most azt gondolom, nekem a biorezonancia segit, a csaj amúgy kineziológus is, előtte teljesen meg tudok nyilni, és tényleg rátapint a lényegre. Szóval tényleg jó ha van egy szakember, akihez tudsz fordulni. Hát hajrá párterápia, hajrá kistesó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Végül nekem is az 5a. nap körül jött meg.

      Törlés
  3. Szia! Csak annyit tennék hozzá, hogy meg nem jövésre nekem mindig tuti módszer az Aviva-torna, neten is lehet róla talán leírást találni... Másra én nem szoktam használni, de erre nekem eddig abszolút bevált. Nem sokszor kellett használnom, de volt már egypár hosszabb ciklusom, és torna után kb másnapra mindig megjött. Csak egy tipp. Egyébként pedig kitartást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy tűnik nem rossz dolog az Aviva. Nem tudom, h volt-e összefüggés, de megcsináltam 1-2 gyakorlatot egyik napon és a másikon meg is jött( nem az 51 napos, hanem az utána lévő, ami 14 napra jött meg, ami most nem baj, mert ahelyett, h alacsonyan lett volna a hőm a ciklus első fázisában, végig magasan volt. )

      Törlés
  4. Szia! hogy vagy? Azóta voltak már piros napok? Nem lehet hogy mégiscsak kistesó van a dologban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, megjött az 51. napon, aztán két héttel később újra. Írok majd róla. Köszi az érdeklődést

      Törlés