Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2016. április 23., szombat

Felborult ciklus

Az előző bejegyzésemben írtam, hogy hosszú ideje nem jelentkezik a menstruációm. Végül az 51. napon jött meg miután ittam pár adag palástfű és cickafark teát.  Egy hétig tartott és nagyon gyenge volt.  Miután elmúlt, elkezdtem újra inni (most már csak) a cickafarkteát, de úgy elkezdett megint fájni a jobb oldalam, hogy cisztára gondolva abbahagytam ennek ivászatát. Mivel a ligetszépe olajban is ösztrogén van, azt sem ihattam. Nagyon fura volt, hogy a hőm meg ahelyett hogy alacsonyan lett volna, mint ahogy a ciklus első felében szokott, magasan volt pont úgy mint peteérés után. Persze a mensi előtt meg végig alacsonyan volt, tehát egyértelmű, hogy nem volt peteérésem abban az 51 napban és a vérzés ami jelentkezett csak egy sima köztes vérzés volt. Aztán amikor a 14. napon vártam volna a peteérésemet, megjött az igazi menstruációm. Most már úgy ömlik belőlem, mint a vetélés után. Bízom benne, hogy a mostani ciklusom már tökéletes lesz és hogy ez a hosszú pihenés jót tett a petesejtjeim minőségének.
Az 51 napos ciklusom miatt Tanár úr nem javasolta a fagyasztott embrió beültetését és mint utólag kiderült, jól is tette. Remélem minden helyreáll és júniusban egy friss lombikkal tudjuk folytatni.
Addig is szedjük továbbra is a vitaminokat, én újra tornázom( sokat híztam az "állterhességeim" miatt), a férjemnek megtanítom a KIT férfi tornát én meg újra elővettem az Aviva könyveket, hátha..Csak ne lenne ilyen bonyolult az értelmezése...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése