Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2017. január 15., vasárnap

Veszélyes "játék"...

....az Agolutin injekció. Nem először okoz nekem bajt, Balázzsal a hasamban is megjártam, akkor a fenekemet fagyasztottam le miatta.
Mint mindig, most is a férjem szokta esténként beadni a farizmomba, kivétel múlt héten vasárnap volt, amikor ők bent voltam a kórházban és én adtam be saját magamnak a tükör előtt.
Amúgy nagyon ügyesen adja be. Egyszer volt  rá példa, hogy eret talált, de akkor kivette a tűt, lecserélte, majd a vér leszorítása utána, másik helyre adta be. Tegnap viszont eret talált megint és nem ezt tette. Kijjebb húzta a tűt egy centivel, aspirált és miután nem jött ki vér, benyomta az injekciót...A legrosszabb az egészben. hogy közben nem mondott semmit, mert akkor én nem engedtem volna. Utólag vallotta be. Óriási pánik uralkodott el rajtam, mert így lehet tüdőembóliát kapni. Az éren keresztül jut be a levegő( ezért kell alaposan légteleníteni a fecskendőt) vagy az olajos injekció a véráramba ami ugye eljut a szívhez, szóval veszélyes dolog az otthoni injekciózás. Nem értem mi ütött belé, miért nem húzta ki és dobta a kukába azt a kb. 170 Ft-os injekciót...Azt mondja, úgy emlékszik, elég megváltoztatni a tű pozícióját, én meg úgy tudom, azonnal ki kell húzni..Egyből jöttek a tünetek, nehezebben vettem a levegőt, de remélhetőleg ezt a pánik okozta. Eltelt azóta vagy 15 óra és én még mindig élek, szóval bízom benne, hogy ezt most megúsztam... Rájöttem, hogy iszonyat nagy szerencse, hogy genetikailag nincs trombózis hajlamon és hogy szúrom még a Clexant. Elvileg kedden, a 12. héten abba kellene hagyni, de ezek után nem fogom. Amíg szúrom az Agolutint, addig a vérhígítót is fogom a biztonság kedvéért.
Jó lesz már abbahagyni a progit, kedden indul a leépítés. Kezdem a Crinone géllel, amit egy hétig 2 naponta fogok nyomatni, majd utána ugyanezt teszem az Agolutinnal.
Ha esetleg nem jelentkeznék többet, akkor sajnos pórul jártam...

6 megjegyzés:

  1. Atyaeg!
    Ne mondj ilyet mint az utolso mondatod.
    Ez cikis helyzet lehetett (en nem ertek ehhez) vigyazzatok nagyon!
    Doki tanacsat nem akarod kikerni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétvége van, így csak apukámmal tudtam konzultálni aki orvos. Szerinte nem lesz baj, de nem ártana a sürgősségin egy d-dimer tesztet csináltatni.

      Törlés
    2. A d-dimered mindenképpen magas lesz, a terhesség miatt emelkedett. Nem tudom hány milis az injekciód, de közel 20ml levegő/olajos anyag sem okoz feltétlenül tüdőembóliát, főleg nem perifériás vénába adva, úgyhogy ne aggódj :) Ettől függetlenül máskor úgy járjatok el ilyen esetben, hogy kihúz, leszorít, tűcsere, másik helyen bead.
      Nagyon örülök egyébként a fejleményeknek, továbbra is drukkolok ezerrel ;) (anonymus)

      Törlés
    3. Jaj, de örülök, hogy szakemberként tudtál megnyugtattál! Köszi! Csak 2 ml-es az Agolutin. Nem értem, miért ijesztgetik akkor ezzel az embert...A d-dimert végül nem csináltattam meg

      Törlés
  2. Ilyennel ne is viccelődj Andi, nem lesz semmi bajod, ez csak egy szuri. Gondolom légtelenítettétek a fecskendőt,úgy ahogy kell. És nem az érbe szúrta a férjed a cuccot,hisz kijjeb húzta ahogy kell. Szerintem aki már ilyen rutinos vén róka, annak nem lesz semmi baja :) De ha izgulsz, akkor csináltass holnap egy olyan tesztet amit írtál.
    Nem semmi hogy hogy elrepült az idő, már 12. hétnél jártok? :)
    Kíváncsi vagyok mikor derült ki hogy kisfiú vagy csajszi lesz a lakód.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon remélem, h nem lesz baj! Igen, kedden 12 hetesek leszünk. Nekem mondjuk nem telt gyorsan, annyira parázik az első trimeszterben az ember, h nagyon lassan telik az idő. A 20. hét után repült Balázzsal az idő. Nemsokára te is megtudod. ;)

      Törlés