Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. április 24., szerda

34. hét: Végre élvezem a várandósságot :)

Nem bírtam jövő hétig várni és elkezdtem a babaruhák kimosását. Már három adagon vagyok túl :) A vasalás viszont nehezemre esik, hiába ülök közben.
Mosáshoz a Dreft Baby Sensitivet használtam, öblítéshez pedig a fehér Silant. Minden ismerősöm a Tomy Baby mosószert részesíti előnyben, nem akarom, hogy Balázs illata olyan legyen mint a többi babáé. A mosódió meg az öblítőnek használt ecet nálunk szóba sem jöhet, ennyire azért nem viszem túlzásba a természetközeliséget. Bevallom, szeretem a kellemes illatokat.

Babakelengye ügyben erősen gondolkodom az elfordulásgátló párna megvásárlásán. A Brendonban most le van értékelve. Az interneten sokan azt írják, hogy felesleges, elég egy takarót összetekerni és a baba háta mögé tenni. Szerintem meg ez a megoldás életveszélyes, mi van, ha belegabalyodik a baba és megfullad, arról nem is beszélve, hogy 2000 forintért nem nagyon lehet babatakarót venni. Szerintem veszek egyet, aztán majd megírom, hogy mennyire vált be.

Voltunk ma ultrahangon, mivel ismét eltelt 4 hét. Hihetetlen, hogy most már nem kell hetente, vagy kéthetente járni, mint a terhesség első felében. Így a várandósság vége felé kezdek megnyugodni és végre élvezem eme csodálatos állapotot :)

Szerencsére minden rendben volt. A baba 2 kilós, pont annyi, amennyi szerettem volna hogy legyen ma. Nagyon jól érzi magát odabenn. Már nem vagyunk sem 3, sem 5 nappal nagyobbak, visszatértünk az eredeti születési időpontra: június 6. Túl vagyok a streptococcus levételén is.
A vérnyomásom ismét tökéletes( 120/70), a méhszájam meg teljesen zárt. Nem vizesedek, de a vádlim fáj ha sokat hajtok. Elég könnyen fáradok most már.
Megbeszéltük a homeópátiás szüléskönnyítő gyógyszereket is: Caulophyllum, Pulsatilla, Arnica montana, Sepia, Cimicifuga.
Két hét múlva kezdhetem őket szedni, a gátmasszázs viszont már jövő héten indulhat. Izgi lesz...

Kedden megyek az első CTG-re:) Sajnos, vérvétel is lesz, de ez már az utolsó:) A szülésznőm fogja most lecsapolni.

A következő ultrahang a 37. héten lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése