Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. április 30., kedd

Közeledik a nagy Esemény:)

Ma lett volna az utolsó szülésfelkészítő, aminek a témája a császármetszés volt. Úgy kidőltem ettől az időtől, hogy ellógtam. Egyszerűen képtelen voltam autóba ülni. Szép lesz, ha pont császárral szülök, de nem fogok :) Még jó, hogy van jegyzetem, majd onnan informálódom.

Tegnap voltam a választott gyerekorvosnál. Teljesen meglepődtem a rugalmasságán, mivel előre ideadta a recepteket. Itt az a szokás, hogy a legfrisebb újszülött nevére adják ki őket, így apukának nem kell a szülés napján orvoshoz rohangálnia. Nagyon szuper!!!

Majd elmentem a diabetológiára is. A 24 órán át gyűjtött vizeletemmel nem volt semmi gond. Jó hír, hogy csak két hét múlva kell visszamennem és az már az utolsó alkalom lesz. Végre!
A diétának köszönhetően már nem is 9, hanem csak 7 és fél kiló hízásnál tartok.

A kórházi csomagjaim már 95%-ban készek. Sajnos még mindig van mit beszerezni, bepakolni.

Elkezdtem a pelenkák beszerzését is. Egyelőre úgy tűnik, hogy a DM-ben éri meg a legjobban megvásárolni őket, mivel 50 pontért cserében 25% kedvezményt kapok csomagonként. Ráadásul ezt a kedvezményt kombinálni lehet 15%-os végösszegkuponnal is, így a márkás pelenka darabára olcsóbban jön ki, mint a márkátlané.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése