Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. május 7., kedd

Az első CTG

Megvolt ma az utolsó vérvétel és az első CTG.
Korán reggel mentem. Kiderült, hogy Balázs sem szeret korán kelni, mivel alig lehetett felébreszteni. Nagyot néztem, amikor a szülésznőm megfogta a hasamat és elkezdte rázni. Aztán nagy nehezen felkelt a Kincsem.
Minden szép és jó, fájástevékenység nincs. Nem sietjük el a szülést, az biztos!
A Streptococcusom negatív, de van egy kis Candidám. Pont bent volt a kórházban az orvosom, így kaptam is rá receptet.

Nem értem, hogy mitől gombásodtam be. Nedves törlőkendőt használok wc-zés után, három vasalt törölközőt fürdés után, ha pedig nagy ritkán házaséletet élünk, akkor azt óvszerrel tesszük. Lehet túlzásba vittem a higiéniát?

Elképzelhető, hogy beindultak a jóslófájások nálam, de nem vagyok benne 100%-osan biztos. Néha keményedik a hasam, néha pedig szurkál úgy mintha megint nőne a méhem, amit nem bánok. Kicsi a baba, ráfér a növekedés. A végén még az 50-es ruhák is nagyok lesznek rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése