Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. május 30., csütörtök

Vajon jól csinálom?


Balázs általában elfárad a cicin és bealszik. Rájöttem, hogy akkor jobban megy neki, ha csend és nyugalom veszi körül, de így is csak 40-eket tud kiszívni. Emiatt cumisüvegből pótolok. A gyerekorvos szerint jól teszem, de a védőnő és az ismerőseim is azt mondják, hogy ez így nem lesz jó. Az interneten is azt írják, hogy azok a gyerekek, akik üvegből esznek, előbb-utóbb cumizavarosak lesznek és nem szopiznak.

Teljesen össze vagyok zavarodva, próbálok az anyai ösztönre hallgatni. Hol érdekel engem a cumizavar, amikor alig akar hízni a kis Drágaságom! A lényeg az, hogy egyen és gyarapodjon, mert még sehol sem vagyunk. Jaj, csak érnénk már végre el a születési súlyunkat!

Holnap lesz 2 hetes a kisfiam és még csak ma haladtuk meg valamivel azt a súlyt, amivel kijöttünk a kórházból....A születési súly még sehol sincs...

Úgy döntöttem, hogy addig pótolok anyatejet üvegből, amíg el nem érjük a 3 kg-ot. Ez persze azzal jár, hogy minden etetés utén fejek, legyen az éjjel vagy nappal. Sokszor persze elgondolkodom azon, hogy van-e ennek az egésznek így értelme. Sokkal egyszerűbb lenne tápod adni. Sok gyerek felnőtt már anyatej nélkül és nem beteges. Az unokatesom majd két évig szoptatta a gyerekeit, mégis mindent elkapnak, többet vannak otthon, mint oviban.

Balázs úgy döntött, hogy nem kell neki a tejem. Nem is tudom, hogy miért erőltetetem. Mégsem tudom feladni. Órákat hagyom a cicin próbálkozni, majd cumisüvegezünk, altatok és fejek. Aztán sírok...és sírok..Nem értem, hogy miért nem kell neki a cicim. Nem szeret a gyerekem?

Miért sír ennyit? Semmi sem jó neki. Nem kapok tőle pozitív visszajelzést. Olyan, mintha mindent rosszul csinálnék.

Aztán rájöttem, hogy kevés tejet adtam eddig neki. Most próbálom emelni az adagját.

Aggódom a cumizavar miatt, de ugyanakkor áldom a cumisüveget, mert csak cicivel rég éhen haltunk volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése