Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. június 2., vasárnap

Végre meghaladtuk a születési súlyunkat :)

A mai mérés szerint 2720 g-osak voltunk, ami 70-el több, mint születéskor ;)

Kezdek megnyugodni. Most már tudom, hogy jól döntöttem, amikor elkezdtem cumisüvegből pótolni.

Sajnos az egyik szeme még mindig be van gyulladva. A gyerekorvos azt mondta, hogy mossuk le tiszta vízzel, nem kell rá más. Anyukám a kamillateát javasolta, de az állítólag allergizál, így nem mertem használni.

Az éjszakák továbbra is nagyon fárasztóak. Balázs szinte végig fent van.

Amikor alszik továbbra sem vagyok nyugodt, csak akkor amikor mellettem van. Ma éjjel is velünk aludt a nagy ágyban, pedig kiderült, hogy miért szólalt meg ennyiszer a légzésfigyelő. Nem olvastuk el előre a használati utasítást, amiben le van írva, hogy a rácsvédőt nem lehet betűrni a matrac és az ágy közé és az is benne van, hogy nem lehet pólyát használni. Mi mindkét hibát elkövettük. Ennek ellenére félek, hogy újból megszólal. Érdekes, hogy akkor, amikor a szobájában "alszom" vele a kanapén, vagy közénk rakom az ágyba, akkor nem aggódom, pedig alattunk nincs légzésfigyelő. Bárcsak megvettem volna a szülői ágy mellé illeszthető kiságyat!

Egyébként csodálatos dolog az anyaság. Kár, hogy ennyi aggodalmaskodással jár.

Ettől függetlenül, már várom, hogy újból teherbe essek és szüljek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése