Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. június 7., péntek

Hasfájás

Nem sokat aludtam az elmúlt napokban, hozzánk is beköszöntött a pocifájás.
Infacol cseppeket adok neki már egy hete. Most már legalább tud büfizni, de még így is szenvedünk.

Tegnap anyu javasolta, hogy tegyük be a hőmérőt a kis fenekébe, mivel egész nap nem kakilt. Eszméletlen hatékonyra sikeredett ez a drasztikusan hangzó művelet, sok minden kijött belőle. Előtte enni is alig tudott már. Természetesen nem akarom hozzászoktatni a hőmérőhöz, be fogok szerezni egy szélcsövet, de azt is csak nagyon indokolt esetben fogom használni.
A védőnő tanácsára, az Infacolon kívül, vettem neki Schüssler magnéziumot és Protexin Restore-t ( méregdrága), magamnak Normaflore-t és már nem iszom a szoptatós teákat. A teák helyett homeós szereket veszek be tejszaporításra: urtica urens( 5 CH) és ricinus( 5 CH). Hirtelen annyi tejem lett hogy már a fagyasztóba is tudtam tenni. Ezeket a szereket egészségpénztárra is meg lehet venni.
Valószínűleg a fentieknek köszönhetően, ma akkorát kakilt magától Balázs, hogy a ruhája a háta közepéig koszos lett. Alig tudtam kiáztatni. Igazi háziszappan vette csak ki a foltokat.
Szóval most már van széklete, igaz, nem minden pelusban, de naponta többször, mégis nyugtalan. Fogalmam sincs, hogy mi a sírás pontos oka. Még gondolkodom a Biogaia cseppek beszerzésén.

A cicizéssel továbbra is gondjaink vannak: sokat van rajtam, de mégsem szív szinte semmit. Sokszor viszont üvölt, ha meglátja a cicimet, így továbbra is fejek és cumisüvegből etetek. A gyerekkel ilyenkor egymáson sírunk...Egy nap hétszer eszik: 6X napközben, 1X éjjel. Az igény szerinti etetés híve vagyok, de arra figyelek, hogy kb 3 óránként egyen.  Ha kell akkor nappal felébresztem, mert sokáig sárga és ezáltal nagyon aluszékony volt. Most már 2,82 kiló :)

Győzködöm magam, hogy jól döntöttem, amikor a cumisüveg mellett tettem le a voksomat, de lehettem volna sokkal körültekintőbb is. Bedőltem annak, hogy az Avent Naturals és a Tomee Tipee cumisüvegek cuclija az anyai mellett utánozzák. ( Egyébként imádom ezeket a cumisüvegeket) Azt hittem, hogy ezektől nem lesz cumizavaros. Terhesen csak azzal foglalkoztam, hogy ne vetéljek el, meg hogy legyen szép babakocsi, babaszoba, a szoptatás nem érdekelt. Azt hittem, hogy az a világ legtermészetesebb dolga és majd menni fog magától. Még álmomban sem gondoltam volna, hogy éjjel-nappal fejni fogok, a cumizavar fogalmát meg nem is ismertem. Pedig, ha felmerült volna bennem az, hogy nem mindenki tud szoptatni, akkor vehettem volna egy Medela Calma etetőt, ami tényleg olyan mint az anyai mell. Nem csöpög magától, csak akkor folyik belőle a tej, ha erősen szívja, azaz vákuumot képez a kicsi. Ezzel kellett volna adnom neki a lefejt tejet, addig, amíg meg nem erősödik és utána simán ment volna a szoptatás is.

Apuka unszolására, vettünk egy kis méretű Avent mellbimbóvédőt. Úgy tűnik, ezzel ideig-óráig át tudom verni a Drágámat, szépen szopizik vele. Kíváncsi vagyok, meddig tart a lelkesedés.
Amit a kórházban vettünk, túl nagy volt, nem fért be a szájába. Én marha, azt hittem, hogy nem ér semmit, arra nem gondoltam, hogy be kéne szerezni egy kisebb méretűt.
Szóval, két óriási hibát követtünk el: normál cuclival etettük Medela Calma helyett és nagyméretű mellbimbóvédőt vettünk kicsi helyett. Balázs biztos rendesen szopizna, ha tudomásom lett volna ezekről a segédeszközökről. Egyre inkább úgy tűnik, hogy a mellem formája miatt vannak gondjaim, túl lapos a mellbimbóm :(
Nagyon szomorú vagyok! Annyira szeretnék szoptatni!

Ritka pillanatok egyike, amikor Balázs a saját ágyában tartózkodik :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése