Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. június 17., hétfő

Egy hónapos :)

Ma voltunk az 1 hónapos státuszon. Az én Egyetlenen 3240 g és 51 cm :) Nagyon jól fejlődik, 590 grammal haladta meg a születési súlyát, pedig milyen sokáig tartott utolérni...
Ez volt az első alkalom, hogy én vittem autóval. Nem volt egyszerű összecsukni a babakocsit és bekötni a hordozót az autóba.

Szerdán megvolt az első sétánk is. Eddig az időjárás nem tette lehetővé ezt. Jó volt végre tolni a babakocsit :) Imád hason feküdni a babakocsiban:

Érdekes, hogy napközben nem aggódom, amikor hason alszik, pedig nincs légzésfigyelő a babakocsiban. Éjjel meg folyamatosan rettegek...

Sajnos az éjszakáink továbbra is borzalmasak. 3 óránként eszik, de úgy, hogy nem tartunk szünetet két etetés között, így általában 1 és 5 között fönt vagyunk. Nagyon kivagyok már. Újabban napközben is végig nyüglődjük a két etetés közötti időszakot.
Ráadásul a kutyám nyakán találtunk egy diónyi csomót, amit kedden meg kellett műteni. Szerencsére jó lett a citológia eredmény, nincs áttét, de sajnos melanoma volt. Remélem nem fog kiújulni, mindenesetre ezentúl figyelni kell és azonnal műttetni, ahogy kibújik egy újabb.

Balázs szeme még mindig folyik. A forró vizes lemosás semmit sem ért,  az Occuloheel homeopátiés szemcsepp pedig, amit a védőnő javasolt kicsit enyhített csak. Most antibiotikumos szemcseppet írt fel az orvos, ma érkezik a patikába .

A homloka is nagyon hámlott. Kentem babafürdetővel, egyszer meg olivaolajjal, de már egy ideje csak a Rossmann saját márkás babaolaját használjuk. Most már egész jó a helyzet.

A bimbóvédő bevált nagyon, már nem kell fejnem. Óriási dolog! Ehelyett sajnos jött a hasfájás. Volt úgy, hogy este 11 és reggel 7 között fent voltunk. Akkor nem sírt a lelkem, ha tornáztam vele a karomban. Különböző aerobik figurákat csináltam, volt is másnap izomlázam. Aztán bekapcsoltam a Viva tévét és táncoltam. Sokszor viszont ezek a praktikák sem segítettek. Nagyon el szoktam néha keseredni.
Már szinte mindent megvettünk a patikában, ami hasfájásra való.
Infacollal kezdtünk, amit később Espumisanra cseréltünk. Tegnap óta nem adom egyiket sem, mert olvastam, hogy van akinél pont ezek okozzák a hascsikarást. Meglátjuk mi lesz.
Kipróbáltuk a Colief cseppeket, a Babamosoly teát, a Biogaiat, a Protexin Restoret, a Chamomilla Vulgarist. Egyik sem hatott eddig. Már csak a BabyCalm csepp maradt...
Viszont most a Gripe Water-ban reménykeden. Magyarországon nem lehet már kapni, de tegnap sikerült Vateráznom egy bontatlant.
Tudom, hogy leginkább az idő segít, na de akkor sem hiszem el, hogy nincs valami, ami legalább enyhíti a tüneteket.
Anyukám a kamilla teára esküszik, de erre meg azt mondják, hogy allergizál. Nem mertem még kipróbálni, pedig a chamommila vulgaris homeós bogyóban is kamilla van.

Úgy hiányzik a pocakom, sokat siratom. Amikor Balázs keservesen sír, ránézek a 4d-s képére( még mindig az éjjeli szekrényemen vannak) és látom, hogy odabent milyen boldog volt, nem fájt semmije, idekint meg csak a szenvedés jut neki :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése