Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. június 29., szombat

Gyermekágy vége

Továbbra is szenvedünk a szopizással. Nem megy neki a kórház óta..Másfél óra alatt is maximum 70-et szív, majd hisztizik. Azt tanácsolják sokan, hogy éheztessem ki, de úgy ordít a kaja után, hogy az nem emberi. Megszakad a szívem. Megint fejek és cumiüvegezek. Esténként kénytelen vagyok táppal etetni, mert kevés a tejem. Teljesen kivagyok.

Mindkét ciciből etetek és sokat böngészem a La Leche Liga oldalát. Nagyon jó tanácsokat adnak, de én sok mindent( pl. bimbóvédőt) nem tudok elkerülni vagy úgy csinálni, ahogy írják. Elgondolkodtam azon is, hogy hívjak szoptatási tanácsadót, de szerintem már elkéstem vele, sokat már nem tudnak egy 6 hetes csecsemőn segíteni.

Teljesen el van rontva a gyerekem, rendesen bekavart a cumisüveg...

Egyébként nagyon szépen fejlődik, ma 3700 g volt. Elcsomagoltam az első adag kinőtt ruhát :)

A székrekedés még mindig jelen van mindkettőnk életében, de már sokkal jobb a helyzet.
Terhesen hasmenésem volt, amióta szoptatok, azóta mintha megállt volna a bélműködésem. Rájöttem, hogy a meleg laptop az ölemben nagyon hatékony tud lenni vészhelyzet esetén. Ez mondjuk veszélyes dolog, a múltkor olyan "mindjárt megjön" érzésem volt utána.
Bébinek: pár korty cukros kamillatea, vagyis oldat, mert kevés vízzel csinálom. Ez a hasfájására is jónak bizonyult, már nem veszem a drága szereket, amik nem is hatottak. Anyukám már régóta mondta, hogy adjak neki kamillát, de én sokáig nem mertem. Pedig neki volt igaza!

Egyre nehezebben bírom az éjszakázást, alszom el a gyereken. Sokszor eszik éjjel. Nem bírom ki, hogy ne próbálkozzak ilyenkor is a szoptatással, így mindig cicin kezdünk. Aztán vagy elalszik rajtam, vagy még kér egy kis lefejt tejet. Miután elalszik, én még nekilátok fejni...Nem könnyű!

Kedden megyek cukorterhelésre, szerdán meg a hat hetes kontrollra, ugyanis tegnap ért véget a gyermekágy időszaka.

Továbbra is hiányzik a várandóság és a szülés utáni első napok. Nosztalgiázom ezerrel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése