Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2013. május 14., kedd

Fáradékonyság

Kezdem nem bírni a hossza sétákat, fáj a lábam. Ma is 1,5 órás bevásárlókörúton voltam. Szerencsére nem vizesedek és nem dagad a lábam.
Az időjárástól eléggé kómás vagyok, javarészt fekszem. Semmihez sincs kedvem!

Tegnap voltam utoljára a cukros néninél a terhességem során. Sajnos, a 3 pontos terheléses cukorvizsgálatot meg kell ismételni a baba 6 hetes korában. Elég nehéz lesz a szoptatással összeegyeztetni. Nem értem, hogy miért ilyen korán.

Ma itt járt a védőnőm. Megnézte a babaszobát. Sajna( mármint nekem) terhes, tehát lassan el kell búcsúznunk

Holnap megyünk a 37. heti ultrahangra. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mekkora a bébi! Alig várom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése